הודלף: Huawei Mate 8 מככב בתמונות ובסרטון קצרצר

לקראת הכרזתו, הצפויה להתרחש ביום חמישי הבא, ה-26 לנובמבר, נחשף ה-Huawei Mate 8, סמארטפון הפרימיום הבא מבית ענקית הסמארטפונים הסינית, במגוון נרחב של תמונות ואף בסרטון קצרצר, שחושפים יחדיו את עיצובו המרשים.

את הפרטים מביא המדליף סדרתי OnLeaks, שחושף את התמונות והסרטון בשורת פוסטים המתפרסמת בחשבון הטוויטר שלו. שם, נראה המכשיר כשהוא עשוי מתכת באופן מלא ומציג קווי עיצוב מעט דומים לקודמו, Mate S.

על מרבית חלקו הקדמי משתלט המסך, שמציג שוליים דקיקים במיוחד ובחלקו האחורי ניתן לצפות בחיישן הצילום העגול, פלאש LED כפול וכמובן קורא טביעות אצבע שגם הוא זכה הפעם לעיצוב מעוגל. בניגוד לקודמו, לא משלב המייט 8 פסי אנטנה שרצים על גבו, אלא מציג עיצוב מעט יותר נקי ונעים למראה. עוד נראה כי גב המכשיר יהי מעט מעוגל ועוביו אינו זהה לכל האורך.

מצידו הימני של המכשיר נמצא את כפתורי ויסות הווליום בחלק העליון ומעט מתחתיהם ימצא כפתור הנעילה והפתיחה. על פי OnLeaks, מימדי המכשיר יעמדו על 157.4 מ”מ אורך ו-80.7 מ”מ רוחב, כך שבהתחשב בהערכה כי הוא יגיע עם מסך בגודל 6 אינץ’, מימדיו מרשימים למדי.

מלבד זאת, יגיע ה-Mate 8 עם שבב Kirin 950 החדש, זיכרון 4GB RAM, מסך ברזולוציית Full HD, מצלמה ראשית ברזולוציית 16 מגה פיקסל,  נפח אחסון של 64GB ומצלמה משנית ברזולוציית 8 מגה פיקסל. מערכת ההפעלה שתרוץ על המכשיר ישירות מן הקופסה תהא אנדרואיד 6.0 מרשמלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים