המסך העתידי של HP: גמיש, חזק ומסוגל לשמור על התמונה גם ללא אנרגיה

בכנס MobileBeat שנערך אתמול דיבר האחראי על התחום הטכנולוגי ב-HP, פיל מק’קיני. האיש הדומיננטי בחברת הענק לא הראה, לצערנו, שום מוצר חדש של Palm, אך כן הראה את אחד מהמוצרים העתידיים היותר מצופים של חברת האם – מסך גמיש. מק’קיני אמר שהמסך העתידני, המבוסס על מעין נייר-כסף דק וחזק במיוחד עשוי פוליאתילן Mylar, יכול להציג וידאו בצבע מלא, ומצד שני יכול להציג תמונה סטטית ללא צורך במקור כוח – ממש כמו E-Ink. הוא הציג על הבמה דוגמית של הטכנולוגיה, ולמרות שמדובר היה בסך הכל באבטיפוס דומם, הבטיח מק’קיני שהמסכים הללו ישנו בעתיד הלא-כל-כך-רחוק את תפישת תצורות המכשירים שלנו. לדבריו, המסכים הללו ניתנים לייצור כמעט בכל גודל אפשרי, החל ממסך לטלפון וכלה בקיר וידאו, אך מהניסוח שבחר ניתן להסיק ש-HP מתכננת לנצל את תכונת גמישות המסכים בעיקר לטובת מוצרים של פאלם, בעוד את היכולת שלהם להציג תמונה סטטית ללא מקור כוח נראה יותר במוצרים של HP. העתיד נראה מעניין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים