דיווח: אפל פתחה מעבדה סודית בטיוואן לצורך פיתוח טכנולוגיית מסכים חדשה

iPhone 6S (צילום: גאדג'טי) iPhone 6S (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

אפל פתחה מעבדה סודית בטיוואן, בה מבצעת שימוש לצורך פיתוחם של מסכים בטכנולוגיה חדשה, כך עולה מתוך דיווחו של מגזין העסקים האמריקאי בלומברג.

על פי הדיווח, במעבדה, הממוקמת במחוז לונגטן (Longtan) שבדרום טיוואן, מחזיקה אפל צוות המונה עשרות עובדים, מתוכם לפחות 50 מהנדסים, העומלים נמרצות לצורך פיתוח מסכים חדשים שיהיו דקים, קלים, בהירים וחסכוניים יותר בארגיה בהשוואה למסכי ה-LCD בהם מבצעת החברה שימוש כיום.

iPhone 6S (צילום: גאדג'טי)
iPhone 6S (צילום: גאדג’טי)

עוד מוסרים מקורות המגזין כי המסכים אותם תפתח אפל במעבדה הסודית, ישמשו את מכשירי האייפון והאייפד העתידיים של החברה. כמו כן, נמסר כי מסכים אלו יהוו לגרסה משודרגת עבור הפאנלים בטכנולוגיית LCD בהם משתמשת אפל כיום, ומגיעים כצעד מקדים לקראת המעבר הצפוי, על פי הערכות אנליסטים ודיווחים קודמים, למסכים בטכנולוגיית OLED.

מנגד, דיווח חדש של DigiTimes מוסר כי טכנולוגיית התצוגה עליה עובדים מהנדסי החברה במעבדה שבטיוואן הינה מסוג Micro-LED שתספק גם היא פאנלים דקים וחסכוניים יותר, לצד מספר חסרונות. אם תצליח אפל להתמודד ולמגר את אלו, יהפכו צגי המיקרו-לד למתחרים העתידיים של צגי ה-OLED, שמועמדים גם הם להגיע למכשירי האייפון בעתיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים