זה המשחק שתקבלו עם קניית משקפי Oculus Rift

Lackey's Tale

בהכרזה בבלוג הרשמי של אוקולוס (בבעלות Facebook) נמסר כי כל ערכה של משקפי המציאות המדומה Oculus Rift תגיע עם משחק במתנה בשם Lucky’s Tale. מדובר במשחק פלטפורמה צבעוני העושה שימוש נרחב וחלוצי במשחקיות במציאות מדומה. השחקן ייכנס לנעליו של השועל החייכן לאקי (Lucky) ויסייר בעולם חדש ומסקרן, הכולל סביבות פורחות ועשירות בפרטים.

המשחק מפותח בסטודיו Playful בראשות פול בטנר (Paul Bettner), שהשקיע ב-Oculus סכום של $5000 במסגרת קמפיין הקיקסטארטר הראשוני של החברה. בעקבות ההשקעה הנדיבה הוזמן בטנר למשרדי Oculus עוד ב-2012, שם זכה להתנסות במשקפי המציאות המדומה, ומאז ניסה להוביל את הסטודיו Playful “לפצח” את מכניקות המשחקיות הדרושות למשחק מציאות מדומה מוצלח. “הם [Playful] יצרו עשרות משחקי אב-טיפוס עבור ה-Rift במהלך שלוש השנים האחרונות”, נכתב על ידי Oculus.

“תמיד האמנו בפוטנציאל של משחקי פלטפורמה במציאות מדומה”, אומר פאלמר לאקי (Palmer Luckey), היוצר של Oculus. “כשראינו את Lucky’s Tale ועבדנו עם הצוות ב-Playful הבנו כי המשחק באמת יכול לשנות את הדרך בה אנשים תופסים את הז’אנר הזה”.

שחקנים שיזמינו מראש את ערכת Oculus Rift יקבלו גם עותק של משחק הפעולה Eve: Valkyrie המתחרש בעולם של Eve Online, משחק ה-MMO המפורסם. בנוסף, ערכת Oculus Rift תגיע עם בקר Xbox. מחירו של ה-Oculus Rift לא נחשף עדיין, אך לפי הצהרות קודמות מהחברה, ערכת משקפי המציאות המדומה תעלה כנראה למעלה מ-$350.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים