האם גם ה-iPhone 5 יזכה למעבד כפול ליבה?

גרסת iOS 4.3 החדשה שוחררה והמפתחים השונים כבר החלו לחפור עמוק בתוכה. הממצאים – הוכחות מוחצות לכך שגם האייפון 5 יכיל את מעבד ה-A5 כפול הליבה שמגיע עם ה-iPad 2. תחילה זוהה מעבד ה-A5 תחת שם הקוד S5L8940 בקבצים המתייחסים לדגמי האייפד 2 השונים ולאחר כמה חפירות נוספות בקבצי המערכת, זוהה על ידי המפתחים איזכור לאותו מעבד (S5L8940) גם בקבצים המתייחסים למכשיר בעל שם הקוד N94AP (או N94 בקצרה) שכבר זוהה בעבר בתור האייפון 5.

מפתח iOS בשם Filippo Bigarella העונה גם לכינוי FilippoBiga פרסם בטוויטר תמונה המציגה את הנאמר ויחד איתה את ההודעה המוצגת לפניכם:

Here’s the proof, iPhone 5 will run on the S5L8940 (A5 dual core processor) too!


אם חושבים על זה לעומק ומסתכלים על היסטוריית המכשירים המפוארת של אפל, בעצם כבר מרגע הצגת האייפד 2 היה ברור שגם האייפון 5 יקבל את אותו מעבד דו ליבתי מהולל. בדומה למקרה האייפון 4 שקיבל את מעבד ה-A4 לאחר שהוצג לראשונה כחלק ממפרטו של מכשיר האייפד הראשון. ובכל זאת – תמיד נחמד לקבל עוד הוכחה מוחצת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים