משחקי PlayStation מגיעים למכשירי Tegra 2 כבר השנה; בהמשך גם משחקי PlayStation 2 לאנדרואיד

חברת NVIDIA חשפה היום ב-Tegra Zone (אפליקציית האנדרואיד שלה לעידכונים על פלטפורמת ה-Tegra), כי ה-PlayStation Suite מגיע לסמארטפונים וטאבלטים מבוססי Tegra 2 עוד השנה עם משחקי PS One. ה-PS Suite נועדה להעניק למכשירי אנדרואיד חווית שימוש דומה לזו שעל קונסולות הפלייסטיישן ללא תלות חומרתית, אמנם הם יצטרכו לעמוד בתנאים מסויימים שקבעה סוני על מנת לקבל את אישור ה-PlayStation Certified ולהריץ משחקים. עוד חשפה NVIDIA כי גם משחקי PlayStation 2 יגיעו למכשירי אנדרואיד, אך עדיין לא ברור מתי. בין משחקי ה-PS One הצפויים להגיע ניתן למצוא קלאסיקות מוכרות: Wild Arms, Cool Boarders 2 ו-Syphon Filter

חשוב לציין, כי ההכרזה אינה אומרת כי כל מכשיר מבוסס Tegra 2 יקבל את אישורה של סוני, הרי עד כה רק ה-SE Xperia Play זכה לקבל את אישור ה-PlayStation Certified זאת למרות שחומרתו זהה למספר רב של מכשירים נוספים. ההודעה של NVIDIA מגיעה לאחר שמועות עקשות כי סוני אריקסון הולכת להשיק טאבלט המיועד למשחקים, שכנראה יעשה שימוש בפלטפורמת ה-Tegra 2 או אפילו בפרוייקט Kal-El המרשים (בעל מעבד ארבע ליבות). לשתי הפלטפורמות היכולת להריץ משחקי PlayStation 2, ככה שרק נותר להמתין ולראות איך סוני תתקדם בכל הנוגע לאישור מכשירים.

נקודה שהעלנו עוד בהשקת ה-Xperia Play, היא ההיתכנות לאישור מכשירים שאינם מתוצרת סוני כ-PlayStation Certified, מה שאומר מצד אחד פוטנציאל רווחים עצום לסוני עם מגוון כותרים שנצבר כבר זמן רב. לעומת זאת, זה יכול להיות מהלך שיפגע מאוד בסוני אריקסון, שהבלעדיות על משחקי ה-PS יכל לתת לה יתרון אדיר על פני המתחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים