היטמן עובר למודל אפיסודי מלא: $15 לחבילת הבסיס, $10 לשלבים נוספים

המשחק HITMAN

Square Enix ו-IO Interactive, שעובדות על המשחק החדש בסדרת היטמן המתוכנן לצאת ב-11 במרץ, זונחות את המודל המיוחד שתואר בקיץ. במקום לשלם מראש ולקבל את התכנים בהדרגה כפי שתוכנן, ללא תשלום נוסף, המשחק עובר למודל אפיסודי מלא כשכל משימה מקבלת תג מחיר.

חבילת המשחק הבסיסית תעלה $15 ותכלול שתי משימות (פרולוג ופריז), וכל משימה חדשה תעלה $10 נוספים. ניתן גם לרכוש את המשימות בתור Upgrade Pack במחיר $50, שעובד כמו Season Pass ומקנה גישה לכל ה-DLC. עדיין ניתן לשלם מראש על כל התכנים של המשחק, בעלות של $60. לאחר השקת חבילת הבסיס תגיע משימה באיטליה בחודש אפריל, ולאחריה מרוקו בחודש מאי. משימות בארה”ב, יפן ותאילנד יגיעו עד סוף השנה.

“זו לא החלטה שעשינו בקלות”, נכתב באתר המשחק על ידי צוות IO. “אנו לחלוטין מודעים לכך שהחלטה זו תתסכל חלק מהשחקנים. אבל זהו שינוי שאנו מאמינים שיניח את היסודות הטובים ביותר למשחק הזה ולעתיד של היטמן”.

IO מסבירים את ההחלטה בכך ששחרור משימות בהדרגה יאפשר להם לקבל פידבק, לנתח את התנהגות השחקנים וליישם שינויים בתדירות גבוהה, שלא התאפשרו מוקדם יותר. בנוסף מדגישים ב-IO כי כל פרק של היטמן יהיה סיפור מוגדר, אך גם יהווה חלק מסיפור מסגרת מקיף לאורך מספר משחקים.

Hitman צפוי לצאת ב-11 במרץ לקונסולות Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים