טאבלט ה-Xoom מקבל Flash 10.2 וחיבור USB – לא הודות לגוגל או מוטורולה

[viddler id=f304a758&w=620&h=348]

אין ספק שאחד הטאבלטים המדוברים ביותר של השנה הוא ה-Xoom של מוטרולה, שגרם לרבים מאיתנו לרצות טאבלט אנדרואיד 3.0. ה-Xoom לא מפסיק להפתיע אותנו ביכולות החדשות שלו, אך למרבה הצער כל אותם שידרוגים אינם מגיעים אלינו מגוגל או מוטורולה בכבודם ובעצמם, אלא באמצעות מפתחים עצמאיים אשר מספקים לנו את הסחורה.

עידכון ראשון וחשוב במיוחד הוא התמיכה בפלאש 10.2, אשר הובטח כי יגיע ב-18 למרץ לכל גרסאות האנדרואיד 2.2 ומעלה. למי שלא יכול להתאפק וחייב פלאש במכשיר שלו יכול בעזרת גירסה שהודלפה לרשת להנות מפלאש 10.2 במכשיר כבר היום, וחשוב לציין כי המכשיר אפילו לא חייב להיות פרוץ או בעל הרשאות root, אלא יש פשוט להתקין את האפליקצייה והרי לכם פלאש בטאבלט שלכם. אולם מי שקיווה לראות סרטים באיכות HD  יאלץ להמתיך לעדכון הרשמי, מכיוון שהמשימה הזאת כבר גדולה על הפלאש שהודלף וסרטונים בהפרדה גבוהה מקרטעים ולא עובדים חלק.

בנוגע למשחקי הפלאש, הם עובדים מצוין ואפילו ניתן לשחק על מסך מלא, אך גם כן השליטה היא לא מושלמת במאת האחוזים ולפעמים מתעוררות תקלות עם תצוגת המשחק. בעיה נוספת היא שלמרות עדכון הפלאש עדיין לא ניתן להציג סרטים מהאתר הפופולרי Hulu, אך בנוגע לאתר הפעיל בעולם – Facebook, אין מה לחשוש בעוד הוא מוצג בצורה מעולה וניתן לצפות בסרטונים שמועלים ישירות מהמכשיר.

זה עוד לא הכל, עדכון נוסף שמגיע אלינו הודות לקהילת המפתחים הנאמנה של אנדרואיד, הוא היכולת של ה-Xoom לתמוך בהתקנים חיצוניים (USB host) שיאפשר לכל החסן נייד (כדוגמת דיסק און קיי) להתחבר אליו ולהעביר מידע למכשיר ומחוצה לו. יכולות שנורא אהבנו גם בסקירה של ה N8, וכעת ניתן לעשות זאת גם ב-Xoom. עדין לא ידוע אם ניתן לחבר מקלדת ועכבר ולהפעילם (שדרוג מאוד שימושי בעיקר לטאבלט), אך בינתיים אפשר רק לבצע העברת נתונים פשוטה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים