הכירו את המכשירים העתידיים של מוטורולה – Droid 3, Droid X 2 ו-Targa

חברת מוטורולה אמורה להשיק בקרוב את ה-Droid Bionic ברשת Verizon האמריקאית, סמארטפון ה-LTE הראשון ברשת המגיע עם מעבד כפול ליבה 1Ghz, מסך qHD ומצלמת 8 מגה-פיקסל. היום אנו נחשפים כבר לדור הבא של מכשירי מוטורולה הצפויים להצטרף לליין ה-Droid של Verizon, בינהם תמצאו את Droid X 2 (היורש של ה-Droid X), ה-Droid 3 וה-Targa.

המכשיר המעניין ביותר מהשלישייה הינו ה-Targa, שנראה כמו גרסה מעוצבת יותר (תמונה למעלה) של מכשיר ה-Droid X ולפי קוד המוצר שלו הוא אכן שייך לסדרה. ה-Targa יתמוך ברשת הדור הרביעי LTE ולפי התמונות יגיע עם מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל עם אוטופוקוס, מצלמה קדמית, חיבורי Micro HDMI ו-MicroUSB. עוד צפוי המכשיר להיות מצוייד במעבד כפול ליבה ומסך qHD, אך לצערנו הוא ככל הנראה יושק רק בסוף השנה.

מכשיר ה-Droid X 2 (שם קוד Daytona) ישמור על עיצוב זהה לזה של ה-X המקורי (תמונה למטה בצד שמאל) והוא לא יתמוך ברשת הדור הרביעי LTE, אך כן יזכה לשדרוג טכני עם מסך qHD ומעבד כפול ליבה. ה-Droid 3 גם לא יתמוך ברשת ה-LTE והפרטים החדשים אודותיו לא ממש ידועים למעט מקלדת נוחה יותר (שלצערנו לא רואים בתמונה) ועיצוב משודרג, אמנם סביר להניח כי יגיע גם הוא עם מעבד כפול ליבה.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים