קוואלקום מכריזה על Snapdragon Wear – פלטפורמה ייעודית למחשוב לביש

Snapdragon Smartwatch

יצרנית השבבים המובילה קוואלקום מכריזה על פלטפורמה ייעודית עבור מחשוב לביש בשם Snapdragon Wear. הפלטפורמה כוללת בשלב זה מערכת על שבב חסכונית אחת בשם Snapdragon Wear 2100 המיועדת עבור שלל מוצרים לבישים כדוגמת שעונים חכמים, משקפיים חכמים, צמידי כושר ועוד.

הפלטפורמה החדשה והמערכת על שבב שהיא מציעה נועדו לספק פיתרון ייעודי עבור מוצרים לבישים, שעד כה נאלצו להסתפק במערכות על שבב של סמארטפונים, אשר אינן ממוטבות לשימוש בשעונים חכמים ואביזרים לבישים אחרים. מערכת על שבב פופולארית במיוחד היא ה-Snapdragon 400, בה נעזרו מרבית השעונים החכמים אשר הושקו עד כה.

הפלטפורמה החדשה נועדה להחליף את ה-Snapdragon 400 עבור השעונים החכמים, ולכן היא מאפשרת שימוש באותו העיצוב עבור המעגל המודפס – מה שמוזיל משמעותית את עלות ה-“שדרוג” בעיצוב ובפיתוח של שעונים שתוכננו בעבר עבור ה-Snapdragon 400.

Snapdragon Smartwatch

Snapdragon Wear 2100 קטנה ב-30 אחוז מה-Snapdragon 400 וגם חסכונית ממנה ב-25 אחוזים. השטח הפיזי המוקטן יאפשר ליצרניות להטמיע במכשירים סוללה גדולה יותר, שתספק פחות חשמל בזכות הפלטפורמה החסכונית, כך ניתן להגדיל משמעותית את זמן השימוש.

המערכת על שבב כוללת גם רכיבי LTE, Bluetooth ו-Wi-Fi חסכוניים יותר בחשמל וגם רכזת חיישנים חדשה שתוכננה לצרוך כמות חשמל מזערית.

Snapdragon Wear 2100 זמינה כבר עכשיו עבור יצרניות המכשירים השונות, וצפוייה לפרוץ אל השוק בחודשים הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים