עוד מקור חושף תמונות וחוויות מהשימוש הנסיוני ב-Samsung Galaxy Tab – אנדרואיד 2.2 ומצלמת 3.2MP

עונת הטאבלטים טרם החלה רשמית, אך הניצנים הראשונים שלה – ההדלפות – כאילו היו איתנו מאז ומעולם. מהיום בו הושק האייפד לא היה שבוע בו לא שמענו פרטים חדשים אודות מתחרה מחברה זו או אחרת, והמודלף המצטיין הוא ללא ספק ה-Samsung Galaxy Tab P1000, שנראה, נשמע ודובר מכל זווית אפשרית.
אז מסתבר שתמיד אפשר למצוא משהוא מעניין בעוד פרט “מאושר” או שניים. הבלוג הסיני iFanr קיבל לידיו תמונות ורשמים משימוש נסיוני בטאבלט הקוריאני הצפוי להיחשף רשמית עוד כ-10 ימים. המקור שהדליף את התמונות והרשמים מדווח שהמכשיר מגיע עם מסך 7 אינצ’ ברזולוציית 1024×600 בעל צבעים חדים ובהירים (AMOLED, מן הסתם), מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2, מצלמת 3.2 מגה-פיקסל ואפליקציית קורא”ל שמוכתרת כנוחה ביותר לאנדרואיד שהנסיין ראה מעודו. בצד הפסימי נמצא גוף הפלסטיק הזול (קונץ קבוע של סמסונג, לצערנו), שאמנם הופך את המכשיר לקל בהרבה מה-iPad, אך גם עדין יותר, וחיבור מעגן בלעדי במקום שקע תקני כלשהוא (דוגמת Micro-USB).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים