הודלף: HTC One M10 נחשף בתמונות חיות בצבעים שחור ולבן

HTC One M10 כך יראה מכשיר הדגל הבא מבית HTC?

בעוד ענקיות הטכנולוגיה הדרום קוריאניות, LG וסמסונג, יכריזו על מכשירי הדגל שלהן עוד היום במסגרת אירועי MWC 2016, נראה כי יריבתן הטיוואנית, HTC, לא מוצאת בתערוכת המובייל השנתית כמקום והזמן המתאימים לחשיפת מכשיר הדגל שלה, HTC One M10, כך על פי מגוון דיווחים מן החודשים האחרונים.

HTC One M10 White Live

עם זאת, כשהמולת התערוכה ברקע, מוצאות דרכן אל הרשת שתי תמונות חדשות של המכשיר שלא מותירות אותנו מופתעים. הראשונה מבין השתיים פורסמה בחשבון הטוויטר של מדליף המובייל הידוע לשמצה, אוון בלאס. שם, ניתן לראות את ה-One M10, שידוע בשם הקוד HTC Perfume, כשהוא מופיע לראשונה בצבע הלבן.

מלבד הצבע החדש, מציגה התמונה קו אחיד מול דיווחי העבר, ומאשרת זו פעם נוספת את הסרתם של לוגו החברה ומערך האודיו הסטריאופוני BoomSound, לצד שילובו, לראשונה בסדרת הדגל של HTC, של כפתור בית פיזי הצפוי לשמש גם כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע.

נוסף על כך, אתר סיני בשם AnZhuo מפרסם גם הוא תמונה של סמארטפון ה-One M10. אלא שהפעם, מציגה התמונה (שמצורפת בתחתית הכתבה) את המכשיר כשמסכו דולק ועליו מוצג דף הבית של ממשק המשתמש HTC Sense.

על פי זו, נראה כי החברה לא ביצעה כל שינוי עיצובי משמעותי לממשק, שמהווה לאחד מנקודות החוזקה בכל מכשירי האנדרואיד שלה. עוד נראה בתמונה כפתור הבית הפיזי ולצידו שני כפתורי קפסטיביים עבור חזרה לאחור ופתיחת מסך האפליקציות האחרונות, כאשר מעט מעל המסך נמצאת עדשת מצלמת הסלפי הגדולה ואפרכסת השיחות.

HTC One M10 Black Live

נכון לרגעים אלו לא ידוע מועד הכרזת המכשיר הצפוי, אך זו עשויה להתרחש בין החודשים מרץ לאפריל. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים