אלקטל מכריזה על סדרת השוק הבינוני-נמוך Alcatel Pop 4

Alcatel Pop 4S

אנו נמצאים ביומה הראשון של תערוכת המובייל השנתית בברצלונה, MWC 2016, וגל ההכרזות של עשרות היצרניות השונות ממשיך. כעת מדובר באלקטל, שהכריזה לפני מספר ימים על סדרת הדגל החדשה Idol 4 וכעת חושפת את סדרת Alcatel Pop 4, המציעה שלושה מכשירים חדשים.

Pop 4S

הדגם החזק ביותר בסדרה הוא Pop 4S (מופיע בראש הכתבה). זה יציע למשתמשיו מסך Full HD בגודל 5.5 אינץ’, מערכת שבבים מסוג Helio P10 בייצור מדיה טק, ו-16 גיגה-בייט נפח אחסון פנימי הניתן להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD.

נוסף על כך, יגיע ה-Pop 4S עם זיכרון 2GB RAM, סוללה בקיבולת של 2,960mAh והוא יהווה למכשיר היחיד בסדרה שמגיע עם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

Alcatel Pop 4 4S 4+ Case

מערך הצילום במכשיר משלב חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם פלאש LED בשתי טמפרטורות צבע, מפתח צמצם f/2.0 ומנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי. מנגד, מצלמת הסלפי תקבל חיישן צילום בעל זווית רחבה ברזולוציית 5 מגה פיקסל, גם היא עם פלאש LED.

Alcatel Pop 4
Alcatel Pop 4

Pop 4 ו-Pop 4 Plus

נותרים בסדרת השוק הבינוני-נמוך הם צמד המכשירים Pop 4 ו-Pop 4 Plus, שמציעים מפרט דומה בחלקו. שניהם מציעים את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 210, לצד מסך ברזולוציית HD 720P סטנדרטית, סוללת 2,500mAh ומערך צילום המשלב חיישן ראשי ברזולוציית 8 מגה פיקסל וחיישן משני עם זווית צילום רחבה ברזולוציית 5 מגה פיקסל.

Alcatel Pop 4 Plus
Alcatel Pop 4 Plus

ההבדלים בין השניים הופכים לבולטים במספר קטגוריות – ראשית, דגם ה-Pop 4 הסטנדרטי מגיע עם מסך בגודל 5 אינץ’, לעומת מסך 5.5 אינץ’ בדגם ה-Pop 4 Plus.

כמו כן, הוא גם מציע 1GB RAM ו-8 גיגה-בייט נפח אחסון פנימי, בהשוואה ל-1.5GB RAM ו-16 גיגה-בייט אחסון. שני המכשירים, אגב, מאפשרים להרחיב את הזיכרון הפנימי באמצעות כרטיס ייעודי.

Alcatel Pop 4 Colors

ה-Alcatel Pop 4, Pop 4 Plus ו-Pop 4S יציעו כולם מבנה פלסטיק במגוון רחב של צבעים וכיסויים, וירוצו על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים