מכשיר הדגל Xiaomi Mi5 יגיע לישראל באפריל

Xiaomi Mi5 (צילום: גאדג'טי) Xiaomi Mi5 (צילום: גאדג’טי)

אתמול (ד’, 24.2) הכריזה חברת שיאומי על מכשיר הדגל Xiaomi Mi5 לצידו של מכשיר שוק הביניים Mi4s. לגאדג’טי נודע כי דגם ה-Mi5 יעשה דרכו לישראל ביבוא רשמי תוך זמן קצר למדי ויזכה להשקה כבר בחודש אפריל הקרוב דרך היבואנית הרשמית “המילטון“.

מפרטו הטכני של מכשיר הדגל Xiaomi Mi5 כולל מסך 5.15 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מעבד מרובע ליבות המשולב במערכת-על-שבב Snapdragon 820 מבית קוואלקום, זיכרון 3GB/4GB RAM, נפח אחסון מינימלי בגודל 32GB, סוללת 3000mAh, מצלמת 16 מגה-פיקסל בעלת מייצב תמונה אופטי ומצלמת סלפי בעלת חיישן 4 מגה-פיקסל. מערכת ההפעלה שתגיע באופן מובנה על המכשיר הינה אנדרואיד בגרסה 6.0 מרשמלו.

Xiaomi Mi5 (צילום: גאדג'טי)
Xiaomi Mi5 (צילום: גאדג’טי)

לצידו של ה-Xiaomi Mi5 מתכוננת “המילטון” להשיק דגם נוסף של החברה, הוא ה-Xiaomi RedMi Note 3, שהוכרז בנובמבר 2015. ה-Note 3 כולל מפרט המשלב מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מעבד בעל 8 ליבות הפועלות בתדר שעון של 2.0Ghz המשולב במערכת-על-שבב Helio X10 מבית מדיה-טק, זיכרון 3GB RAM, נפח אחסון של 32GB, סוללת ענק בקיבולת 4,000mAh, חיישן ביומטרי לזיהוי טביעות אצבע ומערך צילום הכולל חיישן 13 מגה-פיקסל ראשי ומצלמת סלפי בעלת חיישן 5 מגה-פיקסל.

ה-Note 3 צפוי להגיע לישראל כבר בחודש מרץ הקרוב.

Xiaomi Redmi Note 3
Xiaomi Redmi Note 3

מקבוצת המילטון נמסר:

כחלק מהשיחות בין קבוצת המילטון ו-Xiaomi נערכו מספר פגישות עם ראשי החברה בנושא העמקתו וחיזוקו של המותג Xiaomi בישראל. ראשי קבוצת המילטון, אריה אהרוני ואבי קורנפלד, נפגשו גם עם מנהל סחר החוץ של xiaomi סונג טאו. בכוונתה של קבוצת המילטון להרחיב ולהעמיק את ייבוא ושיווק מוצרי Xiaomi מעבר לתחום הסלולר, כגון הטלויזיה החכמה, צמידים, סוללות ניידות ומוצרים נוספים אשר יוצרים הדים והצלחה רבה בעולם.

עדכון (25.2, 14:28) – פרטים נוספים אודות מותג Xiaomi בישראל והיבואנית “קבוצת המילטון” נוספו לכתבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים