סמסונג ישראל קובעת מסיבת עיתונאים ב-14 במרץ לקראת השקת ה-Galaxy S7

galaxy s7 invite

סמסונג ישראל שלחה הבוקר (א’, 28.2) הזמנות לעיתונאים לקראת אירוע ההשקה של מכשירי הדגל Galaxy S7 ו-Galaxy S7 edge, אשר הוכרזו בשבוע שעבר בתערוכת המובייל השנתית, MWC 2016, בברצלונה. את מסיבת העיתונאים תערוך החברה ביום שני, ה-14 במרץ, אז צפויים להיחשף גם המחירים הרשמיים של שני המכשירים בישראל.

בראיון שערך מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל, אורן מרון, עבור אתר גאדג’טי במהלך תערוכת המובייל בברצלונה, ציין כי השקת המכשירים בישראל תהיה מקבילה לזו של השוק האירופאי, כך שיש לצפות כי תחילת המכירה של שני המכשירים תתבצע ב-18 במרץ. עם זאת, הוסיף מרון ואמר כי סמסונג ישראל עושה מאמצים על מנת להקדים את ההשקה, כך שתקביל לזו המתבצעת בארה”ב ב-11 במרץ, כך שייתכן שנזכה להקדמה של מספר ימים בכל זאת.

מחירי ה-Galaxy S7

בעוד המחיר הרשמי של מכשירי הדגל החדשים עדיין לא נחשף, ניתן להסתכל כשנה לאחור ולהעריך כי מחיריהם של מכשירי הדגל בסדרת ה-Galaxy S6 שהושקו בישראל באפריל 2015, ירמזו גם למחירי הדגמים החדשים.

עם השקתם בישראל של ה-Galaxy S6 וה-S6 Edge עמד התמחור של דגמי הבסיס של השניים על 3,790 ש”ח ו-4,290 שקלים בהתאמה.

מחירי ה-Galaxy S7 בארה”ב בהזמנה המוקדמת עומדים על כ-680 דולר עבור דגם הבסיס של המודל השטוח ועל כ-780 דולר עבור הדגם בעל המסך הקמור משני צדדיו, הוא ה-Galaxy S7 edge. באירופה המחירים גבוהים יותר ועומדים על כ-790 דולר עבור דגם הגלקסי אס 7 הסטנדרטי ועל כ-890 דולר עבור דגם ה-edge.

מכאן ניתן להעריך כי בישראל המחירים של השניים יהיו דומים לאלו שהוצגו עבור מכשירי הדגל בשנה שעברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים