החל ממחר: רכישה מוקדמת של משקפי המציאות המדומה HTC Vive עבור 799 דולרים

בדיוק כפי שהבטיחה בתחילת השנה, תפתח מחר חברת HTC הטיוואנית את הליך הרכישה המוקדמת של משקפי המציאות המדומה HTC Vive אותם פיתחה יחד עם חברת Valve האמריקנית. ברחבי ארה”ב יעמוד המחיר המומלץ לצרכן על 799 דולרים (כ-3,130 שקלים), ואילו במדינות אירופה הוא יהיה גבוה יותר ויעמוד על 899 אירו, הם כ-3,850 שקלים.

בשל המלאי המוגבל, מצהירה HTC שבסבב ההזמנות הנוכחי יוכל כל לקוח לרכוש יחידה אחת בלבד של המשקפיים. עם זאת, כל הרוכשים בסבב הנוכחי יקבלו יחד עם המשקפיים גם רישיון שימוש בסביבת Tilt Brush מבית גוגל. את הרכישה ניתן יהיה לבצע דרך אתר האינטרנט של החברה באמצעות כרטיס אשראי או דרך חשבון PayPal, והמשלוחים הראשונים ייצאו בעוד קצת יותר מחודש, ב-5 באפריל.

מלבד המשקפיים עצמם, ערכת HTC Vive שתהיה זמינה לרכישה החל ממחר תכלול גם את אביזרי הניווט והשליטה בתנועה, וכן שני משחקים שעוצבו במיוחד לסביבת המציאות המדומה: Job Simulator ו-Fantastic Contraption. הבאנדל שכולל את שני המשחקים ואת Tilt Brush של גוגל יוצע לזמן מוגבל ולא תהיה לו השפעה כלשהי על מחיר הערכה.

נכון לעכשיו, נראה שהטיוואנים בטוחים מאד במוצר שפיתחו. המתחרה הגדולה ביותר של HTC בתחום המציאות המדומה היא כמובן Oculus Rift, אשר מוכרת את המשקפיים החדשים ביותר שלה עבור 599 דולרים (כ-2,350 שקלים). המשקפיים של אוקולוס יחלו להישלח ללקוחות כבר בחודש הבא.

המכירה תיפתח מחר בשעה 17:00 לפי שעון ישראל, אולם לצערנו לא ניתן יהיה לבצע הזמנה ישירה לארץ, כך אישר הערב ג’ף גורדון לעורך אתר גאדג’טי דרך הרשת החברתית טוויטר:


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים