הוכרז: Apple iPhone SE – עם מסך 4 אינץ’ ומחיר של 399 דולר

iPhone SE Apple iPhone SE

יותר ממיליארד מכשירי אייפון נמצאים בשימוש סביב העולם, ציין טים קוק, מנכ”ל אפל, עם פתיחת אירוע האביב של החברה שנערך הערב (ב’, 21.3) בקופרטינו, קליפורניה. מכשירי האייפון בעלי מסך בגודל 4 אינץ’ קיבלו התייחסות מיוחדת באירוע ההכרזה על ה-iPhone SE, כאשר באפל ציינו כי בשנה שעברה מכרה החברה מעל 30 מיליון מכשירים עם מסך בגודל זה.

עיצובו של האייפון SE נשאב מזה של דגמי ה-5S ומגיע בארבעה צבעים, הכוללים כסוף-לבן, שחור, זהב וורוד-זהב. מפרטו הטכני דומה למדי לזה של דגמי האייפון 6S, מה שאומר שבעלי המכשיר החדש לא יישארו מאחור. במפרט האייפון החדש תמצאו את מעבד ה-64 ביט המשולב במערכת-על-שבב Apple A9, מה שיתרום רבות לביצועיו על פני מכשירי אייפון קודמים שהגיעו עם מסך בגודל 4 אינץ’.

iPhone SE
iPhone SE

בצד המצלמה משלב האייפון החדש חיישן 12 מגה-פיקסל עם מעבד תמונה חדש ויכולת צילום תמונה פנורמה באיכות מירבית של 63 מגה-פיקסל. באפל אף הוסיפו אפשרויות צילום וידאו ב-4K או ב-1080p ב-60 פריימים לשניה, את ה-Retina Flash, המאפשר ביצוע הדמיית פלאש למצלמה הקדמית בשימוש מסך האייפון, צילום בהילוך איטי (עד 240fps) ותמיכה בפונקציית הצגת ה-Live Photos, אולם ללא שילוב מסך ה-3D Touch.

את ה-iPhone SE מתמחרת אפל ב-399 דולר עבור הדגם הבסיסי בעל נפח אחסון של 16GB, בעוד דגם ה-64GB יהיה זמין עבור מחיר של 499 דולר. המכירה המוקדמת של המכשיר תיפתח בארה”ב ב-24 במרץ, כאשר הוא יהיה זמין לציבור הרחב כבר ב-31 במרץ. באשר להשקתו במדינות נוספות מציינת אפל כי 100 מדינות נוספות יזכו להצגתו של המכשיר בחודש מאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים