יורוקום משיקה את Moto X Style בישראל במחיר 3,200 שקלים

Moto X Style Moto X Style

חברת יורוקום, נציגת מוטורולה בישראל, משיקה היום (ג’, 22.3) את מכשיר ה-Moto X Style, מכשיר הסמארטפון המתקדם של מוטורולה שהוצג לראשונה לפני כ-8 חודשים, ביולי 2015. את המכשיר תשווק החברה ברשתות ובחנויות הסלולר המובילות במחיר של 3,200 שקלים לצד אחריות לשנתיים מבית יורוקום.

דגם ה”סטייל” של מוטו X מגיע לישראל זמן קצר לאחר שהושק מכשיר ה-Moto X Force המוקשח במחיר של 4,490 שקלים והוא יימכר בשוק המקומי בגרסה הכוללת גב עשוי עץ במבוק ומסגרת אלומיניום. ביורוקום מציינים כי המכשיר יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו.

מפרטו הטכני של ה-Moto X Style כולל מסך בגודל 5.7 אינץ’ בעל רזולוציית תצוגה Quad HD בפריסה של 1440×2560, מעבד בעל שש ליבות המשולב במערכת-על-שבב Snapdragon 808 מבית קוואלקום עם זיכרון של 3GB RAM, נפח אחסון של 32GB עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס microSD (עד 128GB נוספים) וסוללת 3,000mAh שאינה ניתנת לשליפה וכוללת אפשרות לטעינה מהירה.

מערך הצילום במכשיר כולל מצלמה ראשית בעלת חיישן 21 מגה-פיקסל עם מבזק (פלאש) LED כפול, מפתח צמצם f/2.0 ותמיכה בצילום וידאו באיכות 4K ב-30 פריימים לשניה, כאשר חיישן הצילום המשני הממוקם במצלמת הסלפי בקדמת המכשיר מספק תמונות באיכות 5 מגה-פיקסל וכולל אף הוא מבזק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים