תמונות ראשונות: HTC T8788, סליידר Windows Phone 7 עם רמקול במקום מקלדת

למקרה שטרם הבנתם – מערכת ההפעלה Windows Phone 7 אמנם טרם הושקה, אך יצרניות המכשירים המשתפות פעולה עם הניסיון האחרון של מייקרוסופט בשוק הסלולר להוטות שתראו את יצירות-הפאר שהולכות להריץ אותה. וכך, בין סמסונג אבטיפוסי ל-LG כזה או אחר, החברה שכמעט שכחנו ממנה בזמן האחרון היא דווקא HTC, שבדרך-כלל איננו מסוגלים לעבור יום בלי להזכירה.

אתמול דאגה מעצמת הסמארטפונים הטאיוואנית להזכיר לנו מי, כרגיל, יצליח כנראה לשחק את המשחק הזה טוב יותר מכולם, ושלחה למשרדי Engadget טלפון הידוע כרגע רק בשם T8788. הסליידר המעוצב-למשעי משחק על קלף מקורי למדי (אם כי לא מקורי לחלוטין) – חלקו ה”נשלף” אינו חושף מקלדת פיזית, אלא רמקול גדול. בחלקו האחורי נמצאת רגלית שתפקידה לאפשר העמדה נוחה של המכשיר בזווית מושלמת לצריכת מולטימדיה, ומאחר והמכשיר אמור להגיע ל-AT&T, ניתן להבין שהינו מכשיר GSM, התואם גם לרשתות בארץ. צפו להפתעות נוספות מטאויואן לקראת ההשקה. (תמונה נוספת בכתבה המלאה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים