צפו: מיקרוסופט מציגה יכולות טלפורטציה עתידניות באמצעות משקפי HoloLens

לפני מספר חודשים הכריזה Microsoft על משקפי המציאות הרבודה HoloLens. כעת, בסרטון חדש שפירסמה, היא מציגה כמה מהיכולות המתקדמות ביותר של המערכת, ורומזת על שלל שימושים אפשריים.

בסרטון ניתן לראות מספר מערכות מורכבות הפועלות יחדיו על מנת ליצור הולגרמה מרהיבה. מערך מצלמות תלת-מימד מצלם את האובייקט מכל הכיוונים ויוצר לו מודל תלת-מימדי בזמן אמת. לאחר מכן, המידע מכווץ ומועבר לתחנה המרוחקת, בה הוא מפוענח ע”י ה-HoloLens ומוצג בפני המשתמש בצורה מציאותית על העולם האמיתי.

סביר להניח ששלל הפעולות דורשות עוצמת עיבוד רבה, וככל הנראה נמצאים כמה מחשבים עוצמתיים מאחורי הקלעים המעבדים את הנתונים. כפי שניתן לראות, הטכנולוגיה פועלת כמו קסם – בצורה חלקה, טבעית ומפורטת. עשויים להיות לה שימושים רבים בעתיד: מפגש בין אוהבים מרוחקים, שיחות ועידה עסקיות ואפילו כיתת לימוד וירטואלית – אין גבול לאפשרויות.

את ההדגמה פיתחה קבוצת חוקרים ממיקרוסופט, והיא אינה זמינה לקהל הרחב. עם זאת, את גרסת המפתחים הראשונית של המשקפיים כן תוכלו לרכוש – אך תאלצו להיפרד מ-3000 דולרים. סביר להניח שבשנים הקרובות הטכנולוגיה החדשה תוזל ותהפוך לנגישה לקהל הרחב, אך בשלב זה נאלץ להסתפק בסרטונים בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים