דיווח: Huawei תשיק סמארטפון בעל מסך קמור במחצית השניה של 2016

וואווי (צילום: גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ענקית מובייל הסינית וואווי (Huawei) תכריז במהלך המחצית השניה של השנה על סמארטפון בעל מסך קמור שיהיה שונה בתכלית מסדרת מסכי ה-Edge של סמסונג, כך מעיד דיווח שרץ ברשת במהלך היממה האחרונה.

על פי פרטי הדיווח, שעולה מן הרשת החברתית Weibo ומגיע מ”מקורות בשרשרת האספקה של Huawei“, החברה עובדת על סמארטפון בעל מסך הקמור משני צידיו, אם כי אופי הקימור לא יהיה זהה למכשירי ה-Galaxy S7 Edge או Galaxy S6 Edge. בשלב הנוכחי לא ברור כיצד תממש החברה את מסך המכשיר הקמור.

דברים אלו מגיעים פחות מחודש לאחר שאתר ETNews הקוריאני דיווח כי סמסונג תמכור את מסכיה הקמורים למגוון יצרניות סיניות, בהן נכללת כמובן גם וואווי. ראשונה לבצע זאת הייתה Vivo, שחשפה לפני מספר שבועות את סמארטפון ה-XPlay 5 עם מסך Edge קמור.

עוד נמסר כי המכשיר צפוי להגיע כממשיך דרכו של סמארטפון ה-Mate S, עליו הכריזה וואווי לפני בספטמבר של השנה שעברה. בהתאם לכך, ההכרזה על הסמארטפון הקמור בייצור הענקית הסינית עשויה להתרחש כחלק מתערוכת IFA 2016, שנמצאת במרחק של כחמישה חודשים בלבד מאיתנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים