הוכרז: Huawei P9 Plus – עם מסך 5.5 אינץ’ הרגיש לעוצמת הלחיצה

באירוע ההכרזה שערכה חברת וואווי בלונדון הוכרז באופן רשמי גם Huawei P9 Plus, המהווה גרסה גדולה ומעט מתקדמת יותר של מכשיר הדגל. שני המכשירים חולקים את אותו מפרט טכני ומתהדרים באותו מערך צילום שנבנה בשיתוף יצרנית המצלמות הגרמנית Leica Camera AG. הסמארטפון הגדול יושק באירופה כבר בסוף השבוע הבא ויקבל תג מחיר של 549 ליש”ט, הם כ-2,940 שקלים.

ל-P9 Plus מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD עם אותה זכוכית קשיחה בתצורת 2.5D, אלא שהפעם משלבת החברה במוצר גם שכבה אלקטרונית המסוגלת לקלוט את עוצמת הלחיצה על המסך ולאפשר פעולות שונות בהתאם. את הטכנולוגיה מכנה וואווי בשם Press Touch. כזכור, אין זו הפעם הראשונה שהחברה מציגה מכשיר עם יכולת שכזו: בספטמבר האחרון הוצגה מיוחדת של Mate S עם אותה שכבה ייחודית, אך זו עוד לא זכתה לראות אור.

שינויים נוספים במפרט הטכני כוללים זיכרון RAM בנפח 4GB (לעומת 3GB) ורכיב אחסון בנפח 64GB (לעומת 32GB). המכשיר כולל סוללת ליתיום-יון בקיבולת 3,400mAh (לעומת 3,000mAh) שאינה ניתנת לשליפה. לטענתה של החברה, לאחר טעינה שתימשך כעשר דקות, ניתן יהיה לנצל את המכשיר ל-6 שעות שיחה. הסוללה תומכת גם בטעינה מהירה ולאריזה מצורף מטען מהיר.

למכשיר זה מצרפת וואווי גם רמקולים סטריאופוניים, חיישן אינפרא-אדום ומעט שיפורים למצלמת הסלפי הקדמית, ביניהם עדשה בעלת מפתח f/1.9. סמארטפון ה-Huawei P9 Plus יושק ב-29 מדינות כבר ב-16 באפריל, אך בשלב זה לא ידוע אם ישראל ביניהן. מחירו המומלץ לצרכן יעמוד כאמור על 549 ליש”ט (כ-2,940 שקלים).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים