יותר מ-100 מיליון הורדות בחנות האפליקציות של סמסונג

אין ספק ש-2010/11 היתה ועוד תהיה שנה מוצלחת מאד בעבור סמסונג, במהלכה היא הצליחה להתברג לראש הפירמידה יחד עם שאר היצרניות הגדולות. ניתן לזקוף את ההצלחה הזו לזכות הטאבלט המרשים, ה-Samsung Galaxy Tab P1000 וכמובן גם לזכותו של מכשיר הסלולר עטור השבחים, ה-Samsung Galaxy S. אך לא רק במוצרים שלה הגיעה סמסונג להשגים יפים, אלא גם בחנות האפליקציות שלה – Samsung Apps שהחלה את דרכה ממש לא מזמן.
.
החנות נפתחה ביוני 2010 ומכילה כיום כ-13 אלף אפליקציות (עבור Bada, אנדרואיד ו-J2ME) הזמינות להורדה ב-120 מדינות כאשר המובילות בהן הן צרפת, ספרד וגרמניה שאזרחיהן מהווים כ-40 אחוזים מכלל מורידי האפליקציות בחנות. החיפושים הכי פופולאריים, אגב, הם: Magic Torch, Need for Speed Shift, Asphalt 5, London Traffic ו-Ndrive France.

סמסונג מנצלת את ההצלחה ומנסה ליצור באזז בקרב המפתחים והמורידים: מציעה פרסים כגון קרדיט שווה כסף להורדה בחנות, זכרונות ניידים,  נגן ה-Galaxy Player ואפילו Galaxy Tab לכל משתמשי החנות. ההגרלה תתקיים בכל שבוע החל מהיום ועד ל-30 באפריל כאשר מידי שבוע יוגרלו באופו רנדומאלי מספר זוכים שהורידו אפליקציות שונות מהחנות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים