השוואת דפדפנים ניידים: iOS 4 נגד Android 2.2 נגד Windows Phone 7

תהיתם פעם איזה מהדפדפנים הניידים הוא המהיר ביותר? ובכן, באתר האינטרנט Pocketnow.com החליטו להיכנס לעובי הקורה ולקבוע אחת ולתמיד מיהו המהיר ביותר ומיהו האיטי ביותר מבין השלושה (iOS 4, Android 2.2 ו-Windows Phone 7). התוצאה – תתפלאו – אינה חד משמעית.

בוידיאו שלפניכם ניתן לראות השוואה בין שלושת הענקים, ובכל מבחן אשר נערך ניצח מכשיר אחר, כך שלמעשה אין דרך לדעת למי מביניהם מגיע התואר הנחשק. מה שכן ניתן לקבוע הוא ששלושתם דומים יחסית במהירות הטעינה, וספק אם אי פעם תמצאו את עצמכם אומרים: “וואי, הייתי צריך לקנות את המתחרה!” (לפחות לא מהסיבה הזו). לפני שנסיים, הרשו לנו לציין כי במכשיר ה-Windows Phone 7 מדובר בתוכנה שאינה בגרסתה הסופית, וחווית המשתמש שלה עשויה להשתפר בעתיד (או להיפך). לכן יש לקחת את התוצאות בעירבון מוגבל. נסכם בתודה לאתר Pocketnow.com על הרמת הכפפה והיוזמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים