מנכ”ל לנובו מבטיח מכשיר סמארטפון חדש מבית מוטורולה ב-9 ביוני: Moto G4?

Moto G 2015

הדגם הרביעי בסדרת Moto G של חברת מוטורולה עשוי לראות אור בעוד כחודש וחצי, כך ניתן להסיק מדבריו של יאנג יואנג’ינג, מנכ”ל לנובו הסינית (בעלת השליטה בחברת מוטורולה מוביליטי). המנכ”ל אמנם לא ציין את הדברים באופן מפורש, אולם הוא הבטיח לעיתונאים שנכחו באירוע של חברת הבת ZUK חשיפה של “מוצר חדש ומרהיב מבית מוטורולה” ב-9 ביוני.

הסברה כי מדובר למעשה ב-Moto G4 (אליו יתווסף אולי גם דגם נוסף עם התווית Plus), מקורה בהדלפות לא מעטות אודות המוצר שהתפרסמו ברשת האינטרנט במהלך השבועות והימים האחרונים. בעמוד הטוויטר של המדליף הנודע אוון בלאס כבר ניתן למצוא כמה תמונות של המכשיר, בנוסף לטענות כי מקש הבית הפיזי שלו ישמש כחיישן ביומטרי לקריאת טביעות אצבע.

פרטים נוספים אודות המוצר עדיין לא ידועים, אם כי ייעודו עבור השוק הנמוך-בינוני, כפי שהיה עם הדגמים הקודמים, מאפשר לנו לשער כי זה יצוייד במסך בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית HD 720p וכן במעבד מרובע ליבות כחלק מערכת שבבים מסדרה 400 של Snapdragon מבית קוואלקום האמריקנית. המחיר גם הוא צפוי שלא להשתנות ולנוע סביב 200$ (קצת יותר מ-750 שקלים) לפני מסים.

הכרזתו של מכשיר Moto G חדש עשויה להתבצע הפעם באופן שקט, כלומר – ללא אירוע מיוחד. הסיבה היא שלמוטורולה ישנה הכרזה חשובה יותר לבצע מאוחר יותר השנה, והיא כמובן על המוצרים החדשים בסדרת Moto X.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים