כך תפעילו ותבטלו הודעות פוש מהאתר במחשב ובטלפון

ביטול הודעות פוש

גאדג’טים וטכנולוגיה בכל מקום: אתר גאדג’טי מאפשר לקבל הודעות הדחיפה (push) על הכתבות החמות ביותר ישירות לסמארטפון או למחשב האישי שלכם. יכולת זו מגיעה במטרה לעדכן אתכם באופן מיידי על פרסומן של כתבות באתר, וכן להתראות המגיעות דרך האפליקציה שלנו לאנדרואיד ודרך הערוץ שלנו בטלגרם.

הפעלה וביטול התראות: כל הודעות הדחיפה מאתר גאדג’טי ניתנות להפעלה ולביטול מהצד שלכם הגולשים בלבד וללא התערבות מצידנו. תוכלו להפסיק את ההודעות המגיעות מהאתר בכל עת על פי ההסברים המופיעים מטה עבור כל סוג התראה.

להלן כל הדרכים לקבל מאיתנו התראות:

התראות לשולחן העבודה (ולסמארטפון אנדרואיד)

1
בכניסתכם לאתר דרך הדפדפנים כרום, פיירפוקס או ספארי, לחצו על סמל הפעמון המופיע בפינה השמאלית התחתונה של העמוד.
2
בחלון החדש שייפתח בפניכם, אשרו קבלת התראות מגאדג’טי. באותו החלון תוכלו לצפות בתצוגה מקדימה של ההתראות שנשלח אליכם.
3
אם ברצונכם להפסיק את משלוח ההתראות בצעו את אותו התהליך – לחיצה נוספת על הפעמון תאפשר לבטל את קבלת ההתראות לדפדפן הספציפי דרכו ביצעתם את הפעולה.
מנגנון הרשמה להתראות OneSignal

התראות מהאפליקציה – הפסקנו התמיכה באפליקציה

1
חידשנו את האפליקציה שלנו. היכנסו לחנות האפליקציות לאנדרואיד וחפשו Gadgety. הורידו והתקינו את האפליקציה.
2
זה הכל. ניתן להכנס לאפליקציה ולהנות מהתכנים שלנו גם ללא צורך בדפדפן האינטרנט. התראות על כתבות חדשות יגיעו זמן קצר לאחר פרסומן.
3
אם ברצונכם להפסיק את משלוח ההתראות משכו את התפריט הנשלף מימין, היכנסו לעמוד ההגדרות ובטלו את האופציה למשלוח התראות.

התראות בטלגרם

1
הערוץ החדש שלנו באפליקציית טלגרם יכול לעדכן אתכם בכל הכתבות החדשות והסקירות האחרונות מערוץ היוטיוב שלנו באיזו תדירות שתבחרו דרך המחשב או הטלפון (אייפון או אנדרואיד).
2
את הערוץ של גאדג’טי בטלגרם, עם כל הכתבות המגוונות שלנו, ניתן למצוא כאן: https://t.me/realgadgety
3
אם נרשמתם לקבלת התראות מהערוץ שלנו ותרצו לשנות או לבטל את סוג ההרשמה שלכם, תוכלו ללחוץ להיכנס להגדרות הערוץ בטלגרם ולבחור בהשתקת הערוץ על מנת להמשיך להיות חברים ולצפות בהודעות ללא קבלת התראות מתפרצות או לצאת מהערוץ בכלל.

הפעלה וביטול של הודעות מתפרצות (פוש) בדפדפן

בדפדפן הדברים מעט שונים, מאחר שהשליטה בהגדרת הודעות הפוש מתבצעת באופן מקומי באפליקציית הדפדפן עצמה, ולא דרך תפריט ההגדרות הראשי במכשיר. עם זאת, תוכלו להגדיר דרך תפריט ההגדרות הראשי במכשיר כי אפליקציית הדפדפן אינה רשאית לשלוח אליכם הודעות מתפרצות כלל, לשם כך – חזרו לצעדים שהוצגו מעלה בהסבר על הפעלה וביטול של הודעות מתפרצות באפליקציות.

הפעלה של הודעות מתפרצות מאתרי אינטרנט בדפדפן לרוב מתבצעת באתר אליו גלשתם, שם יוצג לכם בדרך כלל חלון קופץ המבקש את אישורכם במשלוח הודעות מתפרצות. במידה ואישרתם, האתר יחל במשלוח הודעות מתפרצות שיופיעו במכשירכם כהודעות מהדפדפן. את ההודעות המתפרצות מהדפדפן תוכלו לבטל באופן מוחלט כך שלא תקבלו הודעות מאף אתר, אך תוכלו גם לבחור מאילו אתרים לקבל את ההודעות ומאילו לא. חשוב לזכור שהאתרים היחידים שיופיעו ברשימת ההודעות המתפרצות הם רק אלו שנתתם להם אישור מראש לעשות זאת. ברשימה לא יופיעו אתרים באופן כללי לאישורכם, אלא אם אישרתם אותם מבעוד מועד.

איך לבטל הודעות מתפרצות בדפדפן סמסונג:

  1. כשאפליקציית דפדפן סמסונג פתוחה על המסך, לחצו על כפתור התפריט הראש (שלוש נקודות) בצד העליון של הדפדפן.
  2. בחרו בתפריט ‘הגדרות’
  3. בתפריט ההגדרות בחרו בתפריט ‘מתקדם’
  4. בתפריט ‘מתקדם’ תוכלו לבטל את כל ההתראות לחלוטין על ידי כיבוי האפשרות או בלחיצה על תפריט ‘התראות אינטרנט’ לצפות באתרים להם הפעלתם הודעות מתפרצות – שם תוכלו גם לבטלן באופן פרטני עבור כל אתר.
הסבר ביטול הודעות מתפרצות דפדפן סמסונג (צילום מסך)
הסבר ביטול הודעות מתפרצות דפדפן סמסונג (צילום מסך)

איך לבטל הודעות מתפרצות בדפדפן גוגל כרום:

  1. כשאפליקציית דפדפן כרום פתוחה על המסך, לחצו על כפתור התפריט הראש (שלוש נקודות) בצד העליון של הדפדפן.
  2. בחרו בתפריט ‘הגדרות’
  3. בתפריט ההגדרות בחרו בתפריט ‘הגדרות אתרים’
  4. בתפריט ‘הגדרות אתרים’ בחרו בתפריט ‘התראות’
  5. בתפריט ‘התראות’ תוכלו לבטל את כל ההתראות לחלוטין על ידי כיבוי האפשרות או לבחור אילו אתרים יכולים לשלוח לכם הודעות מתפרצות ואילו לא. ברשימה תוכלו לראות אתרים ‘במצב חסום’ שלא יכולים לשלוח הודעות ואתרים במצב ‘מותר’ להם מאושרת שליחה הודעות מתפרצות, את זו תוכלו לבטל בלחיצה על שם האתר.
הסבר ביטול הודעות מתפרצות דפדפן כרום (צילום מסך)
הסבר ביטול הודעות מתפרצות דפדפן כרום (צילום מסך)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים