דיווח: Huawei Mate 9 עם מערך צילום כפול יוכרז עד לסוף השנה הנוכחית

Huawei Mate 8 (צילום: גאדג'טי) Huawei Mate 8 (צילום: גאדג’טי)

יצרנית הסמארטפונים הסינית השלישית בגודלה בעולם, וואווי, תחשוף עד לסוף השנה הקלנדרית הנוכחית את מכשיר הפרימיום Huawei Mate 9 יחד עם מערכת השבבים Kirin 960, כך מוסר דיווח חדש שעלה לרשת במהלך סוף השבוע האחרון.

על פי פרטי הדיווח, שמקורו בדבריו של האנליסט פאן ג’יאוטונג, וואווי תחשוף את ה-Mate 9 לפני תומה של 2016 וזה יגיע כשבליבו פועמת מערכת שבבים חדשה בייצור החברה בשם Kirin 960. זו, לטענת ג’יאוטונג, תיוצר בהליך ייצור 16nm ותשלב את הדור הבא של ליבות העיבוד מבית ARM תחת מערך של 8 ליבות עיבוד.

נוסף על כך, במגמה שנראה כי תופסת תאוצה בקרב יצרניות סמארטפונים רבות בכלל ובקרב וואווי בפרט, יציע ה-Mate 9 מערך צילום כפול שיוטמע בגבו, וישלב שני חיישנים ברזולוציית 20 מגה פיקסל, זאת בניגוד למערך הצילום הכפול ב-Huawei P9 שמגיע עם צמד חיישני 12 מגה פיקסל.

את ה-Huaewi Mate 8 חשפה היצרנית לראשונה בחודש נובמבר של השנה שעברה, אז הוצגה גרסתו עבור קהל החברה הסיני בלבד. מספר חודשים לאחר מכן, מוקדם יותר השנה, הוצגה לראווה גרסתו הגלובאלית במסגרת אירועי החברה בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2016.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים