חברת ZooZ הישראלית מודיעה על השלמת סבב גיוס של 24 מיליון דולר

Pile Of Money קרדיט תמונה: 401kcalculator.org

חברת זוז (ZOOZ) הישראלית הודיעה על סגירת סבב גיוס כולל של 24 מיליון דולר. זוז, אשר פיתחה פלטפורמת תשלומים טכנולוגית, גייסה את הסבב הנוכחי בהובלת משקיעים חדשים Target Global,ועמה Fang Fund, iAngels, Kreos Capital. סבב הגיוס הנ”ל כלל את המשקיעים הקודמים Blumberg Capital, lool Ventures, Rhodium, Claltech, XSeed Capital, CampOne Ventures – והאנג’ל אילון תירוש.

ZOOZ משרתת סטארטאפים וחברות רבות ומעניקה להם פתרונות לקבלת תשלומים במוצרים טכנולוגיים רבים. על פי החברה, סבב הגיוס הנוכחי מיועד “להאצת הצמיחה של החברה, פיתוח מוצרים חדשים, התרחבות לשווקים חדשים בעולם ולהגדלת נוכחותה בשווקים הקיימים”. מאז סבב הגיוס האחרון שלה ביולי 2014, החברה פתחה משרדים בלונדון, ברלין וסן פרנסיסקו.

הייחודיות של ZOOZ טמונה ביכולת שלה לחבר סוחרים לגופי סליקה שונים ולאמצעי תשלום מגוונים באמצעות טכנולוגיה בשם Smart Routing אותה פיתחה. טכנולוגיה זו מנתבת כל תשלום לספק המתאים ביותר עבור אותה עסקה ובכך מונעת את בעיית ההסתמכות על ספק תשלומים אחד אשר יכולה להוביל לעלייה חדה בגובה דמי השימוש באשראי ולנסיקה במספר הטרנזקציות שנדחות. במקום שהסוחר יעבוד במקביל עם מספר גופי סליקה בעצמו, ZOOZ מציעה אינטגרציה עם פתרונות תשלום רבים ובכך מצליחה לחסוך כסף וזמן רב.

שמואל חפץ, שותף כללי בקרן Target Global:

ZOOZ ממוצבת היטב בשוק התשלומים הגלובלי, הצומח כל העת בקצב מהיר במיוחד, וצפויה למלא בו תפקיד מרכזי וגדול הרבה יותר.הטכנולוגיה החדשנית של החברה מייעלת ומפשטת את תהליך התשלומים, ועונה על צורך חיוני בתעשייה, שרק ילך ויגדל.

אורן לוי, מנכ”ל ZOOZ:

ברצוננו להודות למשקיעים שלנו על תמיכתם בחזון שלנו לחדשנות בענף התשלומים. כיום קמעונאים מבינים את הצורך בפלטפורמות תשלום חכמות אשר יכולות לסייע להם להתרחב לשווקים חדשים במהירות ובעלויות נמוכות, וזהו תחום בו אנו מצטיינים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים