הודלף: גבו של מכשיר מתכתי ודק במיוחד דלף לרשת, האם זהו ה-Meizu MX6?

בעוד שברקע רצות שמועות אודות כוונתה של יצרנית הסמארטפונים הסינית מייזו להשיק עוד השנה את מכשיר הדגל Meizu MX6, דולפות לרשת תמונות חדשות המתיימרות לחשוף קבל עם ועדה את מסגרתו וגבו של המכשיר המתקדם.

על פי התמונות, שמגיעות אלינו דרך אתר Giz China ומוצגות בראש הכתבה, ניתן לראות כי במקרה שאכן מדובר ב-MX6, יגיע המכשיר עם מבנה עשוי מתכת באופן מלא, הנגדם על-ידי שני פסי אנטנה דקים, שיאפשרו לגלי הרדיו לחדור את גב המכשיר המתכתי. עוד נראה שמערך הצילום של המכשיר עשוי להביא עימו את פלאש ה-LED ופוקוס הלייזר האוטומטי שהוצגו ב-Meizu Pro 6.

הדבר הבולט ביותר בתמונות החדשות הוא עובי המכשיר, שנראה כדקיק למדי. למעשה, עושה רושם כי הוא כה דק עד ששקע ה-3.5 מ”מ המיועד לחיבור אוזניות נדחס בקושי רב למסגרת המכשיר. מימינו של שקע האוזניות ניתן לראות את החריצים עבור מחבר הטעינה והעברת הנתונים וכן עבור רמקול המכשיר.

מפרטו הטכני של המכשיר צפוי לשלב מסך Full HD בגודל 5.5 אינץ’, מערכת על שבב MediaTek Helio X20 וסוללה בקיבולת של 3,300mAh. תג המחיר שלו עשוי להתחיל מכ-1,100 שקלים בלבד (1,799 יואן סיני).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים