התחלה עגומה: HTC מכרה כמות זעומה של יחידות מכשיר הדגל HTC 10 בסין

על מכשיר הדגל HTC 10 הכריזה היצרנית הטיוואנית במהלך החודש שעברה, לאחר ששיחררה אינספור טיזרים בהם דאגה להדגיש שעובדיה אינם ישנים בלילות לקראת השקתו הקרבה. מאז, הספיק המכשיר להפוך זמין לרכישה במספר מוקדים ברחבי העולם, ביניהם גם בסין.

ואילו כעת נראה כי גם בצמרת החברה עשויים להמעיט בשעות שינה, כאשר דיווח של Focus Taiwan טוען כי מכשיר הדגל חווה התחלה עגומה למדי במעצמה האדומה. על פי פרטי הדיווח, במהלך 11 ימי הרכישה המוקדמת הראשונים בסין, שהחלה ב-25 באפריל, נמכרו אך ורק 251 יחידות מהמכשיר המתקדם.

מתוך הדיווח של אתר Focus Taiwan, בתרגום חופשי לעברית:

HTC החלה במכירה המוקדמת של המכשיר בשתי ענקיות קמעונאות סיניות – TMall ו-Jingdong Mall, ב-25 באפריל. 11 ימים לתוך המכירה המוקדמת ו-251 יחידות של ה-HTC 10 הוזמנו.

הדיווח הטרי מתייחס, כאמור, למכירה המוקדמת דרך שתי פלטפורמות קמעונאות מהגדולות ביותר במדינה, Jingdong Mall ו-TMall. עוד נמסר כי הסיבה לכמות ההזמנות המגוכחת היא דווקא גרסת המכשיר הנמכרת במדינה, היא ה-HTC 10 Lifestyle. זו, כזכור, מציעה מפרט טכני פחות עוצמתי מאשר גרסת המכשיר הסטנדרטית, דבר שלא התקבל בעין יפה בקרב קהל לקוחות החברה בסין.

גרסת ה-Lifestyle של מכשיר הדגל HTC 10 כוללת מערכת-על-שבב מדגם Snapdragon 652, במקום ה-Snapdragon 820 המגיעה עם הדגם הסטנדרטי של הסמארטפון, כאשר רכיב הזיכרון מציע 3GB RAM, זאת בעוד הדגם הסטנדרטי מציע זיכרון של 4GB RAM. בישראל תימכר הגרסה הסטנדרטית של מכשיר הדגל HTC 10, כאשר היבואנית בארץ, טאצ’ גרופ, כבר החלה במכירה המקודמת של הסמארטפון. מחירו בישראל יעמוד על 3,599 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים