דיווח: סמסונג תכנה את פאבלט הדגל הבא שלה בשם Galaxy Note 7

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

פאבלט הדגל הבא לסדרת Galaxy Note של יצרנית הסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, סמסונג, וממשיך דרכו של ה-Galaxy Note 5 יקבל את השם המסחרי Samsung Galaxy Note 7, זאת בניגוד מוחלט לכל ההערכות הקודמות בנושא זה, שהעידו על כך שהמכשיר יקרא בשם המובן מאליו Galaxy Note 6. כך עולה מתוך דיווח חדש של מגזין החדשות הדרום קוריאני ET News.

על פי פרטי הדיווח, סמסונג תבצע את מהלך שנוי במחלוקת זה מכיוון שהיא מעוניינת לשמור על הפופולריות לה זכה סמארטפון הדגל Galaxy S7 ולבטל את חוסר העקביות בין שתי סדרות הדגל הבולטות ביותר שלה – Galaxy S ו-Galaxy Note. זה, כמובן, התבטא בכך שמאז הושקה סדרת הנוט ב-2011, מספר הדגם שליווה את המכשיר החדש ביותר בסדרה היה קטן מזה של סדרת ה-S, דבר שעשוי לגרום למשתמשים לחשוב כי מדובר במכשיר ישן יותר.

הצצה לאחור

נוסף על כך מוסרים מקורות המגזין כי ה-Galaxy Note 7 יהיה למכשיר הדגל הראשון לסדרת הנוט שיגיע עם מסך קמור משני צידיו, כפי שהעיד דיווח קודם מהחודשים האחרונים. על פי זה, נמסר כי סמסונג בוחנת 2 גרסאות שונות עבור ה-Note 7, האחת עם מסך קמור והאחת עם מסך “שטוח” – כאשר רק אחת מהן תוכרז באופן רשמי. בהתאם לכך, ייתכן מאוד כי בחירתה של החברה הייתה בגרסת המכשיר הקמורה, ומכאן שאנו עשויים לראות את סמסונג משאירה את המסך השטוח הסטנדרטי הרחק מאחור.

על פי דיווחים קודמים, יציע מפרטו הטכני של ה-Galaxy Note 7 מסך 5.8 אינץ’ (קמור או שטוח), מערכת על שבב מדגם Snapdragon 823 או Exynos Octa 8890, זיכרון RAM בנפח 6 או 4 גיגה-בייט, מצלמת 12 מגה פיקסל בטכנולוגיית Dual Pixel עם מייצב אופטי חדשני מסוג Super OIS Plus, רכיב אחסון על סך 64 או 128 גיגה-בייט ועוד. הכרזת המכשיר, לטענת הדיווח, תתרחש במהלך חודש אוגוסט הקרוב, כאשר ייצורו ההמוני יחל כבר בחודש יולי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים