גאדג’טי מסקר: Huawei P9 – מכשיר דגל במחיר שפוי

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי) Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

בחודש אפריל ערכה חברת וואווי הסינית אירוע הכרזה חגיגי בלונדון בו הציגה לראשונה את מכשיר הדגל Huawei P9. האירוע הוכיח כי בוואווי ממשיכים לתור אחר קרב ראש בראש בענקיות סמסונג ואפל ופרט להפקה מושקעת שכללה גלריית תמונות מרשימה שצולמה עם המכשיר החדש, שילבה החברה באירוע גם דמויות מוכרות כמו הנרי קאביל (סופרמן בכבודו ובעצמו) והכריזה על שיתוף פעולה עם חברת הצילום לייקה Leica.

בעוד וואווי הוכיחה כי היא יכול להרים מופע מרשים, הרי שהדבר מעיד רק על הצהרת כוונותיה בתחרות בין מכשירי הדגל המובילים בעולם, והדבר החשוב עבורנו הוא האם יש גם סיבה אמיתית לכל האורות והצלצולים. לקחנו לבדיקה את מכשיר הדגל החדש Huawei P9 בגרסה הבסיסית הנמכרת בישראל, לה נפח אחסון 32GB וזיכרון 3GB RAM, ובדקנו האם הוא אכן ראוי לעמוד מול המתחרות המובילות – זוהי הסקירה המלאה שלנו.

מה בקופסה?

הקופסה של ה-Huawei P9 גדולה מזו שהציגה החברה בשנה שעברה ודומה יותר לזו של הדגמים החדשים יותר שלה כמו ה-Mate S. מדובר בקופסה שטוחה בצבע לבן המציגה עיצוב מינימליסטי למדי הכולל את שם המכשיר ואת לוגו חברת Leica, עימה נמצאת וואווי בשיתוף פעולה בתחום המצלמות בדגם זה.

מורגשים בחסרונם הפריטים הנלווים אותה העניקה היבואנית בישראל, אלפא טלקום, עם מכשיר ה-P8 בשנה שעברה, בהם כרטיס הזיכרון הנוסף, מגן הזכוכית וכיסוי המגן.

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי)
Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

תכולת הקופסה כוללת:

  • מכשיר Huawei P9
  • כבל העברת נתונים USB ל-USB Type C
  • מחבר USB לחשמל
  • אוזניות
  • ספרות (חוברות הדרכה למשתמש, כתב אחריות)

עיצוב ואיכות בניה

לא הרבה השתנה בעיצוב מכשיר הדגל של וואווי משנה לשנה, אך ליטושים שונים שערכה בו וואווי מעידים על רצונה להתקדם גם בתחום העיצוב. Huawei P9 עדיין עשוי מתכת, כאשר בגבו ניתן למצוא הברשה טובה למדי שמספקת תחושה טובה ביד בהחזקת המכשיר. הפינות התעגלו מעט ופרט לקורא טביעות האצבע המשולב בגב המכשיר באופן אלגנטי למדי, צירפה החברה לחלקו העליון פס זכוכית נאה המשלב את זוג מצלמות ה-12MP עליהן נרחיב בהמשך.

כפתורי השליטה (ויסות ווליום והפעלת המכשיר) נשארו בצידו הימני, אולם כניסת האוזניות עברה לתחתית המכשיר וממוקמת כעת ליד מחבר ה-USB Type C וגריל הרמקול המעוצב שמוסיף המון. בחלקו הימני ניתן למצוא את חריץ הזנת ה-SIM, המשמש גם כחריץ להזנת זיכרון נוסף מסוג MicroSD.

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי)
Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

בחלקו הקדמי אנו ממשיכים לראות את הדגש של וואווי על הצגת המסך על רוב חלקי המכשיר. ויזואלית זה נראה נהדר, אך פרקטית ממשיכה החברה באותו “טריק” שהציגה בשנה שעברה, דרכו היא מציגה בפנינו זכוכית שחורה הנמתחת עד קצוות המכשיר, כאשר בפועל מהווה שוליים נוספים לתצוגה האמיתית.

החל מהמראה החיצוני ודרך התחושה שלו ביד, מהווה ה-Huawei P9 לאחד מהמכשירים בעלי עיצוב הפרימיום היפים והאיכותיים יותר שהוצגו השנה.

מסך ותצוגה

זו שנה נוספת בה וואווי בוחרת להמשיך ולשלב את מסך ה-Full HD במסכיה, בעוד רבות ממתחרותיה כבר עברו למסכים בעלי רזולוציות גבוהות יותר. הבחירה ברזולוציה זו אינה מעידה על חיסרון ביכולות התצוגה, שהרי עדיין ניתן להנות מהמסך לצפיה בסרטים באיכות גבוהה ומסך ה-LCD ששילבה החברה במכשיר בהחלט עושה את העבודה נאמנה.

המסך המשולב ב-Huawei P9 הינו בגודל 5.2 אינץ’ ובדומה לשנה הקודמת, גם הפעם עושה החברה שימוש בפאנל IPS Neo, התורם רבות בהצגת ניגודיות גבוהה ותאורה מרשימה, מה שמספק עבודה נוחה למדי גם תחת אור שמש וגם בלילה, כאשר נידרש לקרוא בתאורה נמוכה יותר.

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי)
Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

השימוש במסך ה-IPS NEO ברזולוציית Full HD הוא גם חלק מהמשוואה המאפשרת למכשיר לתפקד בצורה נהדרת בשמירה על ביצועים גבוהים וחיסכון בסוללה, ועל כך נרחיב בהמשך בפרקים אודות הביצועים, הסוללה ומערכת ההפעלה.

חומרה וביצועים

במכשיר הדגל P9 שילבה ווואווי מערכת-על-שבב מדגם Kirin 955, המיוצרת על-ידי HiSilicon שבבעלותה של היצרנית הסינית עצמה. המערכת כוללת מעבד מתומן ליבות המחולק לארבע ליבות Cortex-A72 בתדר 2.5Ghz שיבצעו את הפעולות הכבדות במכשיר וארבע ליבות Cortex-A53 בתדר 1.8Ghz עבור הפעולות היומיומיות. לצד זאת, משולב במכשיר רכיב זיכרון עבודה (RAM) בעל נפח של 3GB, נמוך מזה המוצע במכשירי הדגל של המתחרות המובילות, אך מבצע את העבודה נאמנה הודות לניהול משאבי הזיכרון במכשיר.

אחד היתרונות הגדולים שמציגה וואווי הוא ביכולתה לנתב את משאבי המערכת בצורה הטובה ביותר. הדבר תורם לא רק לשמירה על ביצועים גבוהים בכל עת תוך שמירה על כך שמהמכשיר לא יתחמם יתר על המידה, אלא גם לביצועי הסוללה שלו. משחקים וסרטים באיכות גבוהה לא מהווים בעיה למכשיר ולא נתקלנו בקפיאות או תקיעות כלשהן במהלך השימוש בו, כאשר גם בצד המולטיטאסקינג מתפקד המכשיר כהלכה ובזריזות.

כן היינו שמחים לראות את וואווי מצליחה לשפר את הנוסחה המוצלחת המשלבת את שבבי ה-Kirin וניהול משאבי המערכת גם בחומרה מתקדמת יותר, בעיקר כזו המשלבת מסכים זללנים בעלי רזולוציה גבוהה יותר, אולם בשלב זה ביצועי המכשיר המוצעים הם מעל ומעבר למה שאנו מחפשים במכשירי דגל.

מולטימידיה

מכשיר ה-Huawei P9 מגיע עם זיכרון אחסון בגודל 32GB, מהם תופסים קבצי המערכת כ-8.5GB, מה שמשאיר לנו המשתמשים מקום לאחסון קבצים, תמונות, מוסיקה וסרטונים בנפח של כ-23.5GB. במידה שזה לא מספיק, ניתן לקבל נפח אחסון נוסף באמצעות כרטיס זיכרון מסוג MicroSD אותו ניתן להזין למכשיר דרך חריץ ה-SIM.

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי)
חריץ הרחבת הזיכרון ב-Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

יחד עם המכשיר מגיעות לא מעט אפליקציות, רבות מהן נראה בכל מכשיר, שכן גוגל דורשת מיצרניות העושות שימוש במערכת ההפעלה אנדרואיד להציע באופן מובנה את שלל יישומיה, החל מדפדפן כרום, הוא דפדפן ברירת המחדל ב-P9 וגם את יישומי ג’ימייל, גוגל מפות ורבים אחרים. פרט לכך, דואגת וואווי לספק מספר יישומים נוספים שיעזרו לחלק מהמשתמשים במקרים מסויימים (כמו פנס, רשמקול, מראה, מחשבון, מצפן, שעון מעורר וסייר קבצים) ובמקרים אחרים עשויים להעיק עליהם בשל בחירתה של החברה לא לעשות שימוש במגירת האפליקציות הקיימת במכשירי אנדרואיד רבים.

לזכותה של וואווי ייאמר כי השימוש במרבית האפליקציות המגיעות באופן מובנה עם המכשיר נוח למדי. הגלריה מסודרת להפליא באמצעות חלוקה לאלבומים בסיסיים באופן אוטומטי, ומנהל הקבצים מציג גם הוא חלוקה לפי סוגי קבצים ואף מציין את נפח האחסון הזמין במכשיר מול השטח בו אנו כבר עושים שימוש, זאת מבלי הצורך לנבור בתפריטי הגדרות המערכת לשם קבלת נתונים אלו.

הרמקול הממוקם בתחתית המכשיר חזק למדי, אולם ניתן להבחין בצרימה קלה למדי כאשר וסת הווליום נמצא כל הדרך כלפי מעלה. עם זאת, בשימוש באוזניות לא חזרה הבעיה והצלילים היו נקיים למדי עם בסים עמוקים גם כן.

קורא טביעות אצבע

שני שימושים ישנם לפאנל המגע המצוי בגב מכשיר ה-Huawei P9. האחד משמש לצרכי אבטחה ודורש רישום של עד 5 טביעות אצבע שונות, אלו יאפשרו הגנה ביומטרית דרכה ניתן יהיה לבטל את נעילת המכשיר ממסך הנעילה, לנעול יישומים ועוד, ואילו השימוש השני הוא לשם ביצוע פעולות מהירות בממשק המשתמש של מערכת ההפעלה.

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי)
Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

מנגנון טביעות האצבע של וואווי הוא המהיר והמדוייק ביותר הקיים כיום בשוק, זאת פרט לזה הקיים במכשירי האייפון החדשים ביותר (דגמי 6S). לימוד טביעות האצבע הוא מהיר למדי ודורש נגיעות בודדות על מנת ללמוד את האצבעות של המשתמש, דבר מפתיע לאור הדיוק הרב בו פועל החיישן. מיקומו בגב המכשיר והדיוק הרב שלו יאפשרו לכם למשוך את המכשיר מהכיס תוך נגיעה בחיישן הביומטרי ולמצוא את המכשיר מציג את מסכי הבית עוד לפני שיצא לחלוטין מהכיס.

השימוש השני בפאנל המגע בגב המכשיר לא דורש הגדרת טביעות אצבע. תוכלו להשתמש בו על מנת להציג את וילון ההתראות בשליפה מהירה על ידי החלקה מלמעלה למטה, כאשר החלקה לכיוון ההפוך תחזיר את וילון ההתראות למקומו. פעולות נוספות אותן ניתן לבצע באמצעות פאנל מגע זה הינן: צילום תמונה\סרטון, מענה לשיחה, הפסקת צלצול שעון מעורר, עיון בתמונות באפליקציית הגלריה.

מערכת הפעלה וממשק משתמש

מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו מגיעה באופן מובנה עם דגם ה-P9 של וואווי, מה שאומר שפונקציות האבטחה שצרפה גוגל למערכת מגיעות גם למכשיר זה. אם כבר יצא לכם להתנסות במכשיר הכולל גרסה זו של מערכת ההפעלה, לא תופתעו מים ההודעות שיקפצו בפניכם ויבקשו קבלת הרשאות לשימוש באלמנטים שונים במכשיר (אלבום תמונות, מיקרופון, מצלמה, אנשי קשר, מיקום ועוד) עם כל הפעלת אפליקציה חדשה. אם אתם עדיין לא מכירים זאת, ארגיע אתכם ואומר שבקשת ההרשאות לא תחזור ותקפץ בפניכם יותר מפעם אחת, אלא אם בחרתם לשנות הרשאות אלו באופן ידני דרך הגדרות המערכת.

על גבי מערכת ההפעלה של גוגל מציגה וואווי את ממשק המשתמש EMUI 4.1, אשר במקומות רבים מתחקה אחר זה של מכשירי האייפון, משהו שבעלי אייפון לשעבר שבחרו להגר למכשירי של וואווי ודאי יאהבו, אולם דבר שעשוי לאכזב משתמשי אנדרואיד המגיעים מממשקים שונים לחלוטין כמו זה של LG. הממשק עצמו פשוט למדי לשימוש ומסדר את כל האפליקציות על גבי מסכי הבית, מאפשר סידור בתיקיות, הוספת וידג’טים, שינוי ערכות נושא (במבחר מצומצם), מעברונים, טפטים למסכי הבית והנעילה והוספה\הסרה של מסכי בית בקלות.

יתרון ניהול משאבי המערכת במכשיר מוצג גם כאן, כאשר בוואווי מאפשרים הצגת התראות אודות אפליקציות זוללות זיכרון ו\או סוללה, אשר את פעולתן ניתן להגביל מיכולות מולטיטאסקינג שונות. אם זיהתה המערכת שאפליקציה מסויימת לא נמצאת בשימוש זמן רב, ניתן יהיה להגדיר כי משאבי המערכת בהם היא נעזרת ינותבו למקומות אחרים. עם הזמן תלמד המערכת את התנהלות המשתמש במכשיר ותדע לנתב טוב יותר את המשאבים לאפליקציות בהן תשתמשו יותר (או פחות) – אז גם תפחת כמות ההתראות שתקבלו אודות אפליקציות זוללות זיכרון.

פונקציה נוספת, אם כי לא חדשה במכשיריה של וואווי, הינה האפשרות ללכוד צילומי מסך במהירות על-ידי הקשה כפולה על המסך באמצעות פרק גב האצבע. פעולה פשוטה זו חוסכת את הצורך בלחיצה על שילוב מקשי הווליום וכפתור הנעילה, כאשר ניתן לבצע צילום מסך ספציפי יותר על ידי ציור באמצעות פרק גב האצבע על המסך – באופן זה תוכלו לצייר עיגול (או משולש, אם בא לכם) על המסך, להתאים את גודלו ולגזור את המסך בדיוק בצורה בה רציתם ומשם לעבור ישר למצב עריכה כדי להוסיף עוד פרטים לתמונה או כדי לשתף אותה הלאה.

מאז השנה שעברה חל שיפור ניכר במהירות הפעולה של ממשק המשתמש EMUI, כאשר כעת הוא זריז בהרבה, הן בפתיחת אפליקציות והן במעבר בין עמודי הבית, משהו שהפריע מאוד בדגם ה-P8 של החברה בשנה שעברה. המעבר בין אפליקציות גם הוא מהיר למדי.

סוללה

הסוללה במכשיר ה-P9 גדולה באופן משמעותי למדי בהשוואה לדגם שהוצג בשנה שעברה ועומדת כעת על קיבולת של 3,000mAh. חיי הסוללה יספקו שימוש ליום שלם בשימוש רגיל, אך מי שיעשה שימוש נכון במערכת ניהול חיי הסוללה במכשיר יוכל להשיג חיסכון משמעותי מבלי להיכנס למצבי חיסכון בסוללה המפחיתים משמעותית את השימוש במשאבי המכשיר.

מרבית הפעולות לשיפור חיי הסוללה מתבצעות דרך הצגת התראות על גבי מסך המשתמש המזהירות מפני יישומים זוללי סוללה, אולם פרט לאלו ניתן להגדיר גם באופן ידני הגדרות שונות שימנעו מיישומים שונים להמשיך לפעול ברקע כאשר אין בכך צורך. אם באופן קבוע אתם נוהגים לא לשהות לצד מטען, שווה לבצע קצת מעבר בהגדרות המכשיר – הן נדרשות להגדרה פעם אחת בלבד ולאחר מכן מתבצעות פעולות החיסכון באופן אוטומטי.

הנה רשימה של כמה מהאפשרויות הזמינות דרך מערכת ניהול המשאבים של וואווי:

  • מתן הרשאה ליישומים להמשיך לרוץ גם לאחר כיבוי המסך.
  • הצגת יישומים עם צריכת חשמל חריגה עם המלצות אילו מהם לסגור ואפשרות לסגור את כולם.
  • סריקת המכשיר לזיהוי יישומים בעייתיים, המלצות לפעולה והצגת זמן חיסכון אפשרי בסוללה.

בנוסף לאלו, ניתן לבחור בין 3 מצבי צריכת סוללה שונים – האחד ללא חיסכון כלל ולא יגביל את חומרת המכשיר כלל, השני (פועל כברירת מחדל) יאפשר ניהול חכם של משאבי המערכת תוך שילוב החלטות המשתמש בנוגע ליישומים שונים הרצים במכשיר והשלישי יגביל את השימוש במשאבי המכשיר כדי להאריך את זמן הסוללה באופן משמעותי. מצב נוסף לחיסכון בצריכת חשמל יפחית את רזולוצייית התצוגה ל-HD 720P, אך למרות החיסכון שבמצב זה – זה לא נשמע לנו כיף (אי אפשר כפתור להגדלת הרזולוציה במקום?).

ישנן עוד הגדרות רבות הנוגעות לסוללה המאפשרות צפיה במידע רב אודות השימוש של יישומים שונים בה בזמן אמת ולאורך זמן. ניכר כי וואווי הקדישה הרבה מאוד מחשבה לחלק זה והמידע שהיא מספקת יחד עם האפשרויות הידניות והאוטומטיות תורמות רבות.

חלק אחד שלא קסם לנו הוא טעינת המכשיר. Huawei P9 תומך בטעינה מהירה, כמו מכשירים רבים אחרים בשוק, אולם לא ניתן להנות ממנה אלא אם תרכשו מטען תומך בנפרד, שכן אחד כזה לא מגיע כחלק מהחבילה שמציעה החברה.

מצלמות

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי)
Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

Huawei P9 הינו המכשיר הראשון של החברה המשלב שתי עדשות מצלמה בגבו הפועלות יחד ובנפרד לצילום תמונות. מדובר בשני חיישני 12 מגה-פיקסל, האחד מהם חיישן מונוכרום המצלם תמונות בשחור-לבן בלבד ואילו השני חיישן RGB המצלם תמונות בצבע. יחדיו, ובעזרת שילוב צד תוכנה המשלב בין תמונות הנתפסות משתי העדשות, ניתן לקבל יותר אור וניגודיות בתמונות, מה שפעמים רבות מייתר את הצורך בצילום במצב HDR מיוחד.

התמונות שמספקות המצלמות של המכשיר מדויקות למדי ולא מציגות צבעים עזים. תקבלו צבעים טבעיים הקרובים ככל האפשר למציאות, ועם זאת, בוואווי לא מסתפקים רק בצבעים טבעיים ומאפשרים מצבי צילום נוספים, בהם אחד המאפשר “צבעים חיים”, אשר יציג את הצבעים העזים יותר אותם אנו רגילים לראות בעיקר במצלמות מכשירי המובייל של סמסונג. אנו נמשיך להעדיף את הצבעים הטבעיים.

אחד החלקים המרשימים ביותר במצלמת ה-P9 הינן התמונות בשחור-לבן. מצלמת המונוכרום עושה עבודה מצויינת בהצגת הניגודיות, מה שמספק תוצאות מרשימות במיוחד בתמונות מסוג זה. צילום בתאורה נמוכה מספק פרטים רבים ומפיק תמונות טובות למדי, אולם כמות האור הנכנסת לעדשה עדיין נמוכה מעט, מה שיוביל לגרעיניות מסויימת כאשר אין בסביבה תאורה סביבתית מספקת. צילומי סלפי מספקים איכות גבוהה למדי עם חיישן ה-8MP המשולב בחלקו הקדמי של המכשיר ושלל אפשרויות יופי יעזור לכם ללכוד תמונות סלפי טובות יותר במהירות.

צילום הוידאו נעשה באיכות מירבית של 1080p ב-60 פריימים לשניה, די והותר עבור רוב המשתמשים. התוצאות טובות למדי, אך ביצוע זום בוידאו לוקה בחסר ומציג גרעיניות בתמונה, כך שאם תרצו להתמקד באובייקט מרוחק, עדיף יהיה להתקרב אליו פיזית. פוקוס הלייזר המשולב במכשיר מהיר מאוד ומתפקס על האובייקטים בזריזות עם כל תזוזה, הן בצילום תמונות והן בצילום וידאו.

אפליקציית הצילום ב-Huawei P9 פשוטה ונוחה למדי לשימוש. פרט לכפתור הצילום תוכלו למצוא על המסך הראשי שני כפתורי גישה מהירים – האחד עבור צפיה בתמונות והסרטונים שצילמתם והשני משמש למעבר מהיר בין צילום תמונות לצילום וידאו. בגרירת האצבע מעלה תוכלו לעבור ישירות למצב מתקדם, המאפשר הגדרה ידנית של פונקציות צילום כמו איזון לבן, ISO ועוד.

פרט לאלו, קיימים שני תפריטים ראשיים באפליקציה. בגרירת המסך משמאל לימין ייפתח בפניכם תפריט המאפשר בחירה בין מצבי צילום שונים: צילום מונוכרום, פנורמה, HDR, ציור באור ועוד, כאשר התפריט השני, הנפתח בגרירה מימין לשמאל מציג את הגדרות הצילום השונות כמו רזולוציה, זיהוי חיוכים ועוד.

סיכום

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי)
Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

ב-Huawei P9 יש את כל מה שאנחנו מחפשים במכשיר דגל – מסך איכותי ורמקולים חזקים להנאה ממשחקים וצפיה בוידאו, סוללה המספקת תוצאות מרשימות בעיקר הודות למערכת ניהול המשאבים במערכת ההפעלה והמעבד, אבטחה טובה עם חיישן טביעות אצבע מהמהירים והמדוייקים בשוק, עיצוב מפתה ומצלמות המבצעות עבודתן נאמנה.

בוואווי הצליחו לטפס מדרגה נוספת מעלה ולעמוד בכבוד מול המתחרות המובילות בשוק, והמחיר בו מוצע המכשיר בהחלט מוסיף המון כאשר מסתכלים בהשוואה על מכשירי דגל שעלותם גבוהה מ-3,000 שקלים. אולם לוואווי עדיין ישנן השלמות לבצע – היינו שמחים לראות שיפור בצד רזולוציית המסך, עדכונים שוטפים לממשק מערכת ההפעלה בצד האסתטי עם יותר ערכות נושא, תמיכה בצילום וידאו ברזולוציה גבוהה ומייצב תמונה אופטי ובל לנו לשכוח מטען התומך בטעינה מהירה שיצורף לקופסת המכשיר במעמד הקניה.

האריזה ותכולתה
8/10
עיצוב ואיכות בניה
9/10
חומרה וביצועים
10/10
מסך ותצוגה
9/10
מערכת הפעלה
8/10
מולטימדיה
8/10
סוללה
9/10
מצלמה
9/10
8.9
ציון כללי   ... ולא בהכרח ממוצע

מה אהבנו
  • קורא טביעות אצבע מהיר ומדויק
  • מסך מרשים גם מחוץ לבית
  • מצלמות
מה פחות אהבנו
  • אין מטען לטעינה מהירה בקופסה
  • ממשק משתמש מעט משעמם
  • אין צילום וידאו ב-4K

איפה קונים ומה המחירים?
  • יבואן רשמי: 2,599 שקלים
  • שוק פתוח: 2,449 שקלים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים