תמונות ממצלמת ה-OnePlus 3 חושפות את חיישן ה-16 מגה-פיקסל

OnePlus Logo

מכשיר הדגל של היצרנית הסינית וואן-פלוס צפוי להיחשף בעוד שבוע ימים, ביום שלישי, ה-14 ביוני, באירוע שתערוך החברה בשילוב חווית מציאות מדומה מתחנת חלל וירטואלית. אולם טרם תחשוף החברה את המכשיר, מפרסם המנכ”ל תמונות שצולמו באמצעותו דרך חשבונו ברשת החברתית Weibo.

התמונות מגיעות ברזולוציה של 3480×4640 פיקסלים ומאשרות את שילובו של חיישן 16 מגה-פיקסל במצלמה הראשית שתמוקם בגבו של ה-OnePlus 3, כאשר תמונה בודדת ממצלמת הסלפי של המכשיר מגיע ברזולוציית 2,448×3,264 ומאשרת את קיומו של חיישן 8 מגה-פיקסל. פרטים אלו כבר נחשפו דרך שמועות ודיווחים הנוגעים למכשיר בעבר, אך כעת מדובר בנתונים רשמיים יותר. מעבר לכך, לא חושפות התמונות פרטים נוספים אודות המצלמה ולאלו ניאלץ להמתין עד חשיפתו הרשמית של המכשיר בשבוע הבא.

פרט לשילוב מצלמת ה-16 מגה-פיקסל הראשית ומצלמת הסלפי בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל ידוע לנו מתוך הדלפות קודמות אודות המכשיר כי ישלב מבנה מתכתי, מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מעבד מרובע ליבות בתדר מירבי של 2.15Ghz המשולב במערכת-על-שבב Snapdragon 820 עם המאיץ הגרפי Adreno 530, זיכרון עבודה של 4GB או 6GB (תלוי דגם), סוללה בעלת קיבולת של 3,000mAh ומערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת מרשמלו 6.0.

חשיפתו הרשמית של המכשיר תתבצע, כאמור, ביום שלישי, ה-14 ביוני, החל מהשעה 19:30 (שעון ישראל), כאשר מכירתו לקהל הרחב תחל שעות בודדות לאחר סיום האירוע. בכיר ב-OnePlus חשף לאחרונה כי שיטת ההזמנות לא תופיע השנה, והדיווח האחרון בנושא ה-OnePlus 3 ציין כי החברה התכוננה מבעוד מועד לביקוש גבוה ודאגה לייצר מעל מיליון מכשירים לכבוד ההשקה.

מחירו של ה-OnePlus 3 צפוי לעמוד על 2,299 יואן סיני (כ-1,360 שקלים) עבור הדגם הבסיסי ביותר, אולם מחירו בשוק הבינלאומי טרם מצא דרכו אלינו דרך הדלפות שונות וניאלץ להמתין עד שייחשף באופן רשמי בשבוע הבא. לישראל צפוי דגם הסמארטפון החדש להגיע ביבוא רשמי של חברת סי-דאטה (C-Data) בשלב מאוחר יותר. מחירו הצפוי בישראל לא ידוע בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים