Nokia C7 בסקירה ראשונית: “קשה לקרוא לו מוביל שוק”, אך הוא מכשיר ה-Symbian^3 המאוזן ביותר

נוקיה C7, אחד ממכשירי נוקיה שהודלפו כבר לא פעם וצפויים לצאת לשוק ממש בקרוב, עבר השבוע סקירה ראשונית של גורו הסלולר אלדר מורטזין, ולמרות שעל סקירת ה-N8 המוקדמת שלו נתבע מורטזין ע”י הפינים, נראה שלפי התוצאות ראוי מורטזין להוקרה מהחברה שמוציאה יותר מכשירים בחודש ממה שאחרות מוציאות בשנה.

מורטזין מציין מספר פעמים במהלך הסקירה כי C7 הוא בעצם גרסא שונה של ה-N8 – הוא מכיל את אותו מסך AMOLED בגודל 3.5 אינצ’ ורזולוציית 640×430, אותה מערכת הפעלה (Symbian^3), אותו זיכרון RAM בנפח 256MB, בלוטות’ 3 (שוב – נוקיה היא ככל הנראה היצרנית הראשונה מאז סמסונג שמציגה מכשיר התומך בתקן זה), WiFi b/g/n ותמיכה ב-DivX. ההבדלים מתרכזים באגף יכולות המולטימדיה – ל-C7 אין יציאת HDMI, המצלמה שלו מסתפקת בחיישן 8MP במקום 12 (ואין בסביבה שום סימן לעדשת Carl Zeiss) ונפח האחסון הפנימי מסתכם ב-8 גיגה-בייט במקום 16. תמורת הויתור על יכולות המולטימדיה המתקדמות צפוי המחיר להתייצב על כ-100 אירו פחות ממכשיר הדגל הקרוב, ולמשוך קהל רחב של משתמשים שאינם זקוקים למכשיר המצלם וידאו ב-HD ומתחבר ישירות לטלוויזיה. המכשיר שנראה בתמונות הוא אבטיפוס, ולכן נמנע כהן-הסלולר מלהתייחס לביצועים של יחידת הבדיקה כקנה מידה. עם זאת, הוא מציין שהמכשיר אינו בולט מעל מכשירים אחרים בסביבה – “קשה לקרוא לו מוביל שוק” – אך כן יהווה “פתרון מנצח” עבור חובבי נוקיה שרוצים מכשיר מודרני עם ביצועים טובים ומחיר נמוך – תחום שבו מצטיינת נוקיה מאז ומעולם. השורה התחתונה כאן היא אמונו של מורטזין בכך ש-C7 יהיה מכשיר ה-Symbian^3 הנמכר והעממי ביותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים