ה-Samsung Galaxy S 2 משתדרג למעבד כפול ליבה 1.2Ghz; ההשקה תדחה ליוני? (עדכון: השקה חלקית באפריל)

חברת סמסונג ממשיכה עם עוד מהלך לא שגרתי, כאשר האחרון היה שינוי מסיבי של טאבלט ה-Galaxy Tab 10.1 בעקבות הכרזת ה-iPad 2 (תוך חודש), הפעם סמסונג אסטוניה מודיע בעמוד הפייסבוק שלה כי מעבד ה-Galaxy S 2 ישתדרג לכפול ליבה במהירות 1.2Ghz ולא 1Ghz כפי שהוכרז תחילה. ה-Galaxy S 2 אשר אמור להגיע בשתי גרסאות, האחת מבוססת פלטפורמת ה-Exynos של סמסונג והשנייה מבוססת פלטפורמת ה-Tegra 2 של NVIDIA, כנראה יקבל את העדכון בשניהן (כרגע מאושר על ידי GSMArena השדרוג בפלטפורמת ה-Exynos).

השינוי ב-Samsung Galaxy S 2, נבע ככל הנראה מהדבקת הקצב של יצרניות הצ’יפסטים האחרות, שכרגע הבולטת מבינהם היא Qualcomm עם פלטפרומת ה-Snapdragon שתגיע עם מעבד 1.4Ghz כפול ליבה. פער שיצטמצם אפילו יותר אם אכן סמסונג תדחה את השקת המכשיר ליוני, כפי שהשלוחה ההודית של החברה פרסמה בטוויטר.

עדכון: חברת סמסונג פרסמה לפני זמן קצר בטוויטר שלה כי השקת ה-Galaxy S 2 תחל כבר באפריל, אך רק בחלק מהמדינות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים