LG ממשיכה להדליף: תמונה חדשה של E900 ושמו הרשמי של C900 – או מעכשיו: Pacific

מכשירי ה-Windows Phone 7 הראשונים של LG מתקרבים לשוק בצעדי ענק, ועם כל צעד שהם עושים נשמעים הדי הפרטים (והמפרטים) המודלפים, הנערמים סביבנו באוסף של חצאי-ידיעות ושמועות.

אתמול התקבלו שניים כאלה – כלומר, פרטים חדשים בודדים. הראשון הוא התמונה שלפניכם, בה נראה מעט יותר בבירור מכשיר ה-E900 (או Optimus 7) אותו ראינו בוידאו מטושטש למדי לפני כשבוע. השני הוא מקור בחברה הקוריאנית שאמר ל-Boy Genius Report כי מכשיר ה-C900, אותו ראינו לאחרונה מספר פעמים, ייקרא Pacific. השם, שאינו טפשי יותר מ-Legend או Monte, מחזיר אותנו לתיאוריה הראשונית לפיה מכשירי המקלדות הפיזיות הראשונים של LG צפויים להשקה באמריקה (השוכנת, להזכירכם, לחוף האוקיינוס הפסיפי) בלבד. פרטים נוספים נשמע, מן הסתם, בקרוב – ובואו נקווה שבפעם הבאה יהיה זה ה-GW900, המתכתי והמושך יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים