דיווח: סדרת iPhone 7 תגיע עם מתאם משקע ל-3.5 מ”מ ל-Lightning עבור חיבור אוזניות

אוזניות EarPods של אפל (צילום: גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

אנו נמצאים פחות משלושה חודשים לקראת הכרזתם הצפויה של צמד מכשירי הדגל Apple iPhone 7 ו-iPhone 7 Plus (או Pro), וגל הדיווחים והשמועות אודות השניים, ממנו בלתי ניתן היה להתעלם בשנה החולפת, ממשיך להתגבר. כעת, דיווח חדש של אתר Mac Otakara מצטרף להמולה בדבר ביטול מחבר ה-3.5 מ”מ ומשדר מסר מרגיע: אפל תשלב באריזת מכשירי האייפון החדשים מתאם 3.5 מ”מ לחיבור Lightning.

על פי פרטי הדיווח, אף על פי שאפל החליטה להסיר את מחבר האוזניות הסטנדרטי ממכשירי האייפון הבאים, אוזניות ה-EarPods המגיעות באריזת המכשיר לא יגיעו עם יציאת Lightning עבור חיבורן. במקום לבצע זאת, תיקח החברה מקופרטינו צעד אחד לקראת לקוחותיה ותשלב מתאם ייעודי ישירות באריזת האייפונים וללא כל עלות נוספת (בניגוד למה שחלקכם אולי חשבתם).

הצצה לאחור

באמצעות צעד זה, תקל היצרנית על המשתמשים את המעבר ממחבר ה-3.5 מ”מ, אשר אט אט מאבד את מקומו לטובת חיבור אמצעי שמע שונים דרך מחברים אלטרנטיביים או קישוריות בלוטות’ אלחוטיות. עוד עולה מתוך הדיווח של האתר היפני כי בעקבות הסרתו של מחבר ה-3.5 מ”מ, יתאפשר לאפל לשלב רמקול נוסף בצמד המכשירים החדשים. בניגוד להערכות ראשוניות, צמד הרמקולים יעבדו כל אחד כרמקול מונו יחיד ולא יספקו אודיו בתצורת סטריאו.

נוסף על כך,  מקורות האתר לא שוכחים מסאגת נפח האחסון שצצה גם היא במספר דיווחים ומעדכנים כי אפל תשלב במכשירים רכיבי אחסון בנפח מקסימלי של 256GB. בשלב הנוכחי לא ברור האם זיכרון ה-16 גיגה-בייט הבסיסי יפנה את מקומו לטובת רכיב אחסון בסיסי בסך 32GB, אך אנו מעריכים או לפחות מקווים כי זהו המצב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים