פרטים ראשונים אודות סמארטפון הנקסוס בייצור HTC נחשפים

קרוב לחודשיים חלפו מאז חשף ואישר מדליף המובייל אוון בלאס, כי צמד הסמארטפונים הבא לסדרת נקסוס מבית גוגל, שקיבל את שמות הקוד Nexus Sailfish ו-Nexus Marlin (מכונים גם נקסוס S1 ו-M1, בהתאמה), יגיע בניצוחה של יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC, זאת לאחר חודשים רבים של שמועות בנושא זה. וכעת, מוצאים דרכם אל הרשת הפרטים הראשונות אודות המכשירים החדשים.

הדיווח, שפורסם אמש (ו’, 24.6) באתר Android Police, שופך אור על מפרטו הטכני של  דגם ה-Nexus Sailfish ומוסר שזה יגיע כממשיך דרכו של ה-Nexus 5X מבית LG, תוך שהוא משלב מסך Full HD מעט יותר קטן (5 אינץ’ בניגוד ל-5.2 אינץ’ ב-5X). את יכולות העיבוד של המכשיר יספק מעבד מרובע ליבות בתדר מירבי של 2.0GHz על גבי שבב מדגם שאינו ידוע, אם כי על פי הערכתנו עשוי זה להיות Snapdragon 820.

שאר המפרט כולל 4GB RAM, סוללה בעלת קיבולת צנועה של 2,770mAh, מצלמה ראשית ברזולוציית 12 מגה פיקסל, מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל וחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. בתחתית הנקסוס Sailfish נמצא מחבר טעינה והעברת נתונים מסוג USB Type-C ולצידו ימצא הרמקול, שיועבר מחלקו הקדמי של המכשיר. בשלב הנוכחי לא ברור האם נמצא במכשיר מערך רמקולים סטריאופוני או שמע מדובר ברמקול מונו יחיד.

על דגם ה-Nexus Marlin, שיהווה לדגם הפרימיום בין השניים ויגיע כממשיך דרכו של ה-Nexus 6P מבית וואווי, לא מוסר הדיווח פרטים חדשים. עם זאת, הערכות שונות ברשת גורסות כי שבב העיבוד שנמצא במכשיר יהיה ה-Snapdragon 821 (שעשוי להפוך לרשמי תחת השם המסחרי Snapdragon 823). מועד ההכרזה של השניים יהיה ככל הנראה בחודשי הסתיו הקרובים (ספטמבר-אוקטובר).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים