Acer מעניקה תג מחיר ותאריך השקה ל-Iconia Tab A500

בטאבלט הזה של חברת Acer לא תמצאו משהו יוצא דופן שעוד לא ראינו במקום אחר, יותר מכך – הוא יהיה אפילו גדול ומגושם יותר מבדרך כלל. התקוות שתולה Acer בטאבלט Iconia Tab A500 מסתמכות אך ורק על מחירו הנמוך ביותר בקרב מכשירי טאבלט אחרים המבוססים על אנדרואיד Honeycomb 3.0, העומד על $450 בלבד.

כאמור, מפרט המכשיר אינו מציג חידושים מהפכניים אולם בהתחשב במחירו, ייתכן וזו תהיה רכישה כדאית: מעבד כפול ליבה במהירות שעון של 1GHz תחת ערכת השבבים Tegra 2; מסך LCD קפסטיבי 10.1 אינץ’ ברזולוציה 1280 על 800 פיקסלים; 1GB RAM זכרון פנימי; 16GB שטח אחסון מובנה (+חריץ הרחבה לכרטיס זכרון עד 32GB); מצלמה אחורית 5 מגה-פיקסל עם צילום וידאו HD 720p, קדמית 2 מגה-פיקסל; יציאת HDMI; סוללת Li-Po 3260mAh התספק לטענת Acer כ-8 שעות רצופות של צפייה בסרטי HD.

Iconia Tab A500 יושק בארה”ב ב-24 באפריל ויימכר תחילה בגרסת WiFi ברשת Best Buy בלבד. בעתיד הלא רחוק, מתכננת החברה להשיק את הטאבלט גם בגרסה אירופאית בה יתווסף גם דגם בעל אחסון פנימי בנפח 32GB.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים