הדמו של Resident Evil 7: Biohazard חצה את קו שני מיליון ההורדות

Resident Evil 7: Biohazard

המשחק השביעי בסדרת האימה Resident Evil ינחת על מדפי החנויות לא לפני ינואר 2017, אבל אם לשפוט על פי כמות ההורדות של גרסת הדמו עושה רושם שהציפיות ממנו מצד המעריצים עצומות – לדברי חברת קאפקום, מפתחת המשחק, הדמו חצה את קו שני מיליון ההורדות עבור קונסולת ה-Playstation 4Resident Evil בתחומי צפון אמריקה תוך שבוע בלבד.

הדמו המדובר מיועד לשחקן יחיד ומהווה פרק פרולוג בשם Beginning Hour, שזמין עבור מנויי השירות PlayStation Plus בלבד. נכון לרגע כתיבת שורות אלה עוד לא ידוע האם ומתי הדמו יהיה זמין להורדה בפלטפורמות אחרות. באופן טבעי, הדמו משאיר הרבה קצוות פתוחים שאמורים להיפתר במסגרת המשחק המלא, שלדברי קאפקום יובל על ידי פרוטגוניסט אחר לחלוטין מזה שמופיע בגרסת הדמו.

Resident Evil 7 ינסה לחזור אל המקורות שאפיינו את סדרת המשחקים בתחילת דרכה ויתמקד יותר באלמנט האימה, אך מצד שני לא יזנח לחלוטין את את השימוש באקדחים ונשק חם. מבחינה עלילתית, כל מה שאנחנו יודעים הוא ש-Resident Evil 7 מתגולל אחרי אירועי המשחק הקודם בסדרה, ובדומה למשחק הראשון הדמויות יצטרכו לחקור אחוזה נטושה ולשרוד את הזוועות שמסתתרות בה.

המשחק יהיה זמין לרכישה בחנויות החל מה-24 בינואר ועתיד לצאת בגרסאות למחשב, PS4 ו-Xbox One. אם במקרה יהיו עד אז ברשותכם את משקפי המציאות המדומה של סוני, PlayStation VR, תוכלו להיעזר בהם כדי לחוות לעומק יותר את המשחק מתחילתו ועד סופו.

*הפוסט פורסם לראשונה באתר גיקלואיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים