נורת ההתראות החכמה Smart Glow נחשפת בתמונות ראשונות של Galaxy J2 2016

תמונתו המודלפת של Galaxy J2 2016 (מקור: Sam Mobile)

אמש (ב’, 4.7) שיתפנו אתכם בכל הפרטים הידועים אודות טבעת התראות חכמה בשם Smart Glow, שתחליף את נורת ה-LED עבור התראות במכשירי סמסונג וצפויה להיחשף בפעם הראשונה יחד עם מכשיר השוק הנמוך Galaxy J2 2016. כעת, פחות מ-24 שעות לאחר מכן, דולפות לרשת תמונותיו הראשונות של המכשיר, המציגות לראווה גם את טבעת נורות ה-LED החדשה.

כפי שניתן לראות בתמונות המצורפות בראש הכתבה, חלקו הקדמי של סמארטפון ה-Galaxy J2 2016 נראה זהה למדיי לשאר מכשירי הסדרה, בעודו מציע כפתור בית פיזי ושני כפתורים קפסטיביים, יחד עם מערך הצילום הקדמי וחיישני התאורה והקירבה. עם זאת, חלקו האחורי של המכשיר הופך את התמונה למעניינת פי כמה כאשר נראה שסביב מצלמתו, בדיוק כפי שהעידו הדיווחים הקודמים, נמצאת טבעת ה-Smart Glow.

מבט מהצד: Galaxy J2 2016 כפי שדלף לרשת (מקור: Sam Mobile)
מבט מהצד: Galaxy J2 2016 כפי שדלף לרשת (מקור: Sam Mobile)

תחת טבעת זו, כך נראה, חבויות נורות LED שונות שידלקו בצבעים שונים בהתאם לאופי ההתראה המתקבלת (שיחה, הודעה, מייל, סוללה נמוכה ועוד). כמו כן, לרשות המשתמשים יעמדו מספר מצבי פעולה עבור Smart Glow, שיאפשרו להם להגדיר צבעים מסויימים בהם תדלוק הטבעת עבור אנשי קשר או אפליקציות מועדפים ואף אפשרות לתמיכה בצילום תמונות סלפי (Selfie Assist).

בעתיד, עבור מכשירים נוספים שבהם תשלב סמסונג את Smart Glow, אנו צפויים לראות את הפונקציונליות של הטבעת משתפרת, כאשר יכולות כדוגמת התראה אודות מצב מזג האוויר (Weather Ring) יגיעו עימם. בין המכשירים הנוספים שיציעו את טבעת ההתראות אנו צפויים לראות גם את סמארטפון הדגל Galaxy S8.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים