חדשות הטלויזיה השבוע: המתים המהלכים עונה 7, שרלוק עונה 4 וגיבור חדש ל”פלאש”

טיזר ל"המתים המהלכים" עונה 7 (תמונה: AMC) טיזר ל”המתים המהלכים” עונה 7 (תמונה: AMC)

כנס קומיק-קון סן דייגו יגיע רק בשבוע הבא, אך עוד לפני שייפתח, מתחילים לזרום הטיזרים לסדרות שונות לקראת חזרתן למסך והופעתן בכנס. קומיק-קון ייערך בין יום חמישי, ה-21 ביולי ועד יום ראשון ה-24 ביולי, כאשר יום לפני פתיחתו צפוי יום מקדים (רביעי, 20 ביולי) בו ככל הנראה נתחיל להיחשף לטריילרים של סדרות וסרטים שונים העתידים להגיע בעתיד הקרוב.

אזהרת ספויילר: כתבה זו כוללת ספויילרים עבור העונות הקודמות של “המתים המהלכים”, “הברק (פלאש)” ועוד

המתים המהלכים – עונה 7

אחת מהסדרות הגדולות כיום בטלויזיה הינה “המתים המהלכים”, שבאוקטובר הקרוב תיכנס לעונתה השביעית. רשת AMC, המפיקה את הסדרה, פירסמה השבוע תמונת טיזר חדשה בה ניתן לראות את דמותו של נייגן עומדת מעל 11 דמויות ותיקות מהסדרה. יחד עם התמונה, שפורסמה בחשבון הטוויטר של AMC, הופיע הכיתוב הבא (בתרגום חופשי לעברית): “אן דן דינו. אני בוחר בך“.

הנה התמונה המלאה (לחצו להגדלה):

טיזר ל"המתים המהלכים" עונה 7
טיזר ל”המתים המהלכים” עונה 7 (תמונה: AMC)

דמותו של נייגן, אותה מגלם ג’פרי דין מורגן (Jeffrey Dean Morgan), הוצגה על המסך בפעם הראשונה בסוף העונה השישית, שנחתמה עם השאלה הגדולה: במי מוותיקי הסדרה ייבחר נייגן להכות עם מחבט הבייסבול הגדול שלו.

בנוסף, חשפה AMC לצד תמונה זו כי הטריילר הרשמי לעונה 7 של “המתים המהלכים” ייחשף ביום שישי, ה-22 ביולי.

שחקן חיזוק לשרלוק הולמס בעונה 4

העונה הרביעית לסדרה “שרלוק” בכיכובו של בנדיקט קמברבאץ’ לא צפויה להחל בקרוב, כאשר תאריך היעד הנוכחי להשקתה עומד כרגע על שנת 2017. רשת BBC, המפיקה את הסדרה, חשפה כי “שחקן” חדש יופיע לצד שרלוק הולמס בעונה הרביעית. מדובר בכלב דם (Bloodhound), המסוגל לאתר בני אדם באמצעות חוש ריח מפותח.

שרלוק הולמס עונה 4 (תמונה: BBC)
שרלוק הולמס עונה 4 (תמונה: BBC)

קמברבאץ’ זכה לאחרונה להופיע כאחד המועמדים לזכיה בפרס האמי עבור תפקידו בפרק המיוחד שנעשה לאחר סיום העונה השלישית של “שרלוק”, העונה לשם “Sherlock: The Abominable Bride”. הסדרה עצמה מועמדת ב-6 קטגוריות שונות לזכיה בפרס האמי.

קיד פלאש

סדרת גיבורי העל “הברק” (The Flash) של רשת CW תחזור לעונתה השלישית באוקטובר הקרוב, אך ברשת לא ממתינים וחושפים כבר כעת כי דמותו של וולי ווסט תקבל את השדרוג הצפוי ל”קיד פלאש” בעונה החדשה. לא מדובר בהפתעה גמורה, שכן ווסט ידוע כ”קיד פלאש” מחוברות הקומיקס של “הפלאש” מבית DC.

בתמונות החדשות שפירסמה רשת CW ניתן לראות את קיינן לונסדייל (Keiynan Lonsdale), המגלם את וולי ווסט בסדרה, בתלבושת המלאה של “קיד פלאש”.

קיד פלאש
קיד פלאש (תמונות: CW)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים