הודלף: Moto Z Play צץ ברשת בתמונה ראשונה עם קווי עיצוב מוכרים

Moto Z Play (מקור: HellomotoHK)

למעלה מחודש לאחר ההכרזה על צמד מכשירי השוק הגבוה בעלי מערך המודולים בייצור לנובו, Moto Z ו-Moto Z Force, ממשיכים לזרום הדיווחים אודות החבר השלישי בסדרה שעד כה נעדר ממנה, הוא ה-Lenovo Moto Z Play. כעת, דולפת לרשת תמונותו הראשונה המספקת לנו טיזר לקראת העתיד לבוא.

על פי התמונה, שנחשפה בחסותו של עמוד ה-Google Plus המוכר HelloMotoHK ומציגה את חלקו התחתון של המכשיר, ניתן לראות כי קווי העיצוב הכלליים שלו יהיו זהים לשאר מכשירי הסדרה, ביניהם גם מבנה המתכת המלא בשילוב שני צבעים. עם זאת, ניתן להבחין בקלות כי עובי המכשיר יהיה גדול יותר מזה של דגמי ה-Moto Z ו-Moto Z Play, אך ישאר דקיק למדי.

השינוי בעובי ה-Moto Z Play בהשוואה לשאר מכשירי הסדרה הוא זה שיאפשר ליצרנית הסינית להחזיר את שקע ה-3.5 מ”מ עבור אוזניות, שלא נכח בשאר הדגמים. במקרה שאכן תתברר הדלפה זו כנכונה, אנו מעריכים כי מערך המודולים המרשים שלנובו חשפה יחד עם המכשירים בחודש יוני האחרון יתמוך באופן מוחלט גם במכשיר זה.

על פי דיווחים קודמים יציע המכשיר את מערכת השבבים Snapdragon 625, סוללה בקיבולת מרשימה של 3,500mAh, מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל, זיכרון RAM בנפח העומד על 2 או 3 גיגה-בייט וכן זיכרון אחסון על סך 16 או 32 גיגה-בייט. מועד ההכרזה על המכשיר אינו ידוע נכון לרגעים אלו, אך הדבר צפוי להתרחש בחודשים הקרובים, ייתכן מאוד בסמוך להשקת שאר מכשירי הסדרה שתתרחש בסתיו הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים