הוכרז: Nokia E6 – מסך מגע VGA ומקלדת QWERTY מלאה

חברת נוקיה הכריזה היום בנוסף ל-X7 על ה-Nokia E6, סמארטפון עסקי ואלגנטי עם מלקדת QWERTY מלאה ומסך מגע בגודל 2.46 אינץ’ ברזולוציית VGA (כלומר 640X480), המשמעות היא מסך בעל צפיפות פיקסלים של 326ppi בדומה לאייפון 4. ה-E6 מחזיר את סדרת ה-Eseries לכותרות, עם ממשיך דרך ראוי ל-E71 וה-E72 האגדיים.
.
עוד כולל ה-Nokia E6 מפרט מרשים הכולל מצלמת 8 מגה-פיקסל עם מבזק LED כפול וצילום וידאו באיכות HD 720p, מעבד במהירות שעון 680MHz, זיכרון 256MB RAM, זיכרון מובנה 1GB ונפח אחסון 8GB, עם תמיכה עד 32GB באמצעות כרטיס זיכרון חיצוני. בנוסף, מצויד המכשיר בסוללת 1,500mAh שלטענתה של נוקיה תחזיק את המכשיר במצב המתנה כחודש ימים ללא צורך בטעינה. בדומה ל-X7, גם כאן תימצא תמיכה ב-USB On-the-Go, קישוריות WiFi, בלוטות’ 3.0.

המכשיר יהיה זמין החל מהרבעון השני של השנה, כשעליו כבר מולבשת מערכת ההפעלה Symbian^3 עם שדרוג התוכנה Anna.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים