הוכרז: HTC Sensation – מעבד 1.2GHz כפול ליבה Sense 3.0

הסוף לשמועות: לא עוד Pyramid, חברת HTC הכריזה לפני דקות אחדות על HTC Sensation, מכשיר שזכה לקבל לא מעט שמועות במשך חודשים ארוכים. המכשיר כולל בין היתר את מרבית תכונותיו של ה-EVO 3D שהוכרז בחודש שעבר: מסך Super-LCD עשוי זכוכית קשיחה וחסינת שריטות, בגודל 4.3 אינץ’ ברזולוציית qHD (י540 על 960 פיקסלים), יחד עם טכנולוגיית Gorilla Glass; מעבד Qualcomm Snapdragon MSM8260 כפול ליבה במהירות שעון של 1.2GHz; מצלמה ראשית (אחורית) בעלת חיישן 8 מגה-פיקסל ומבזק LED כפול לצילום וידאו באיכות HD 1080p בקצב של 30fps; מצלמה משנית (קדמית) בעלת חיישן 1.2 מגה-פיקסל.

בגזרת התוכנה, יגיע ה-Sensation עם אנדרואיד Gingerbread 2.3, עליה תולבש גרסה 3.0 של ממשק Sense הייחודי של HTC. לטענת החברה, הממשק המשודרג יעצים את חווית השימוש במכשיר, כך לדוגמא יהיה ניתן לצלם מספר תמונות האחת אחרי השניה מבלי להמתין כלל בין צילום לצילום, אם ירצה בכך המשתמש. כמו כן, כשהמכשיר יהיה מונח ללא שימוש, מסך הבית יונפש במגוון רחב של ווידג’טי שעון, מזג אוויר ועוד.

המכשיר מצויד גם במחבר microUSB המשמש לטעינת הסוללה ולהעברת מדיה דרך USB או HDMI. כמקובל אצל HTC, נוכל למצוא כאן גם קישוריות DLNA שתאפשר הזרמת מדיה ישירות לטלוויזיות תומכות ואף למכשירים תומכים אחרים כמו מדפסות, WiFi b/g/n, A-GPS ואף Bluetooth 3.0. משקלו 148 גרמים, גובהו 126.1 מ”מ, 65.4 מ”מ לרוחבו ו-11.3 מ”מ עוביו.

סוללת המכשיר תספק עוצמת זרם של 1520mAh, שלפחות כרגע נראה שלא תעניק למכשיר אורך חיים רב בהתחשב בעוצמת המעבד. אמנם אין לדעת אם בכלל ואילו צעדים נקטה HTC בכדי לשנות את התמונה.

המכשיר יתחיל להופיע בשוק האירופאי במהלך המחצית השנייה של חודש מאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים