שמועות: iPod Touch 4G יקבל גב מתכת שטוח, מסך המגע הזעיר שייך לדור החדש של iPod Nano

לקראת אירוע המוסיקה/מולטימדיה של אפל בראשון לספטמבר, צצות להן כצפוי שמועות רבות מספור אודות המוצרים החדשים שהולכים להיחשף. כתב iLounge ג’רמי הורוויץ מדווח כי מקור “שיש לו סיבה (או סבירות) לדעת” אמר לו שהאייפוד טאצ’ שייחשף ביום רביעי בערב לא יהיה דומה לדורות הקודמים של המכשיר, אך גם לא לאייפון 4. במקום זאת, הוא ייראה כמו מסך ה-MacBook Pro – קצוות מעוגלים למדי אך גב שטוח עשוי מתכת. בגבו, כפי ששמענו בעבר, נמצאת סוף-סוף המצלמה המיוחלת, בתוספת חריץ שכרגע לא ברור אם יאחסן מבזק LED או מיקרופון לצילום וידאו באיכות קול משופרת.

כמו כן, טוענים מקורות אחרים כי מסך המגע הזערורי (בתמונה) שראינו לראשונה בחודש שעבר הוא הדור החדש של ה-iPod Nano, ולא iPod shuffle. שתי האפשרויות מעידות על שינויים מרחיקי לכת בתצורתם של הנגנים הקטנים יותר של אפל, אך עדיף לחכות ליום רביעי, אז נדע סופית מי נגד מי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים