שירות שיחות וידאו קבוצתיות מבית Fring עכשיו בבטא

חברת פרינג (Fring) המקומית, המציע את אחד משירותי ה-VoIP המתקדמים כיום, מוסיפה תכונה חדשה ומעניינת לשירות שלה – שיחות וידאו קבוצתיות. השירות זמין בבטא סגורה, אשר על מנת להצטרף אליה תצטרכו להגיש בקשה דרך אתר החברה. התכונה החדשה שתצורף לאפליקצייה, תהיה זמינה עבור משתמשי אנדרואיד ואייפון ותאפשר להם לשוחח בקבוצות של עד ארבע משתמשים בו זמנית באמצעות מסך מפוצל. סביר להניח שמרבית האנשים לא ממש זקוקים לשיחת ועידה שכזו, אך מדובר בתכונה שיכולה להיות מאוד יעילה עבור אירגונים.

חברת פרינג מפרסמת כי כל המקומות לבטא עבור משתמשי אייפון כבר נתפסו, אולם אנחנו יודעים שרבים מאוד מקוראי האתר הם משתמשי אנדרואיד ולכם עוד יש אפשרות להצטרף לבטא דרך אתר החברה. הזדרזו! (וידאו המדגים את השירות בכתבה המלאה)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים