שיא חדש ל-Pokémon Go: למעלה ממאה מיליון הורדות לאפליקציה

Pokemon Go

הסערה סביב Pokémon Go מסרבת לגווע: המשחק למכשירי הסמארטפון הגיע כבר ללמעלה ממאה מיליון מכשירים, עלייה של 25 מיליון הורדות מאז סוף חודש יולי. המשחק, שהושק בחודש הקודם, הספיק לשבור עוד שיאים בדרך לנקודת הציון הזו: בתוך 19 ימים בלבד, המשחק הגיע כבר ל-50 מיליון מכשירי אנדרואיד. בכך שבר Pokémon Go את שיא ההורדות של Color Switch, שהגיע ל-50 מיליון הורדות כעבור 77 ימים.

לא ברור אם המספרים כוללים גם הורדות ממקורות לא-רשמיים כמו APK Mirror, שסיפקו כבר אינספור הורדות של Pokémon Go במדינות בהן המשחק עדיין לא הושק רשמית (כמו ישראל). כלומר, ייתכן גם שמדובר במספרים גדולים יותר, אם לשפוט לפי גדודי הישראלים המחפשים פוקימונים ברחוב.

Pokémon Go ממשיך להכניס כעשרה מיליון דולרים מדי יום על-פי הערכות, גם שלושה שבועות אחרי ההשקה. למעשה, למעט מעידה קלה שתיקנה את עצמה במהירות, הכנסות המשחק היו עקביות. כך עולה מניתוח באתר App Annie, בו גם נכתב כי המשחק אינו נוגס ברווחים של אפליקציות אחרות, אך מצליח לגרוף הצלחה רבה בעצמו. כלומר, Pokémon Go תורם באופן חיובי לשוק האפליקציות.

ההישגים המרשימים מגיעים לצד עדכון מאת Niantic, שהודיעה על כמה שינויים בדף הפייסבוק של Pokémon Go. ראשית, החברה החליטה למנוע גישה לשירותי צד-שלישי שמיפו איזורים בהם הופיעו פוקימונים שונים, כמו . השחקנים יצטרכו לחזור למצוא את הפוקימונים בעצמם.

בנוסף, החברה הורידה את האינדיקציה למרחק הפוקימונים שנמצאים בסביבת המשתמש: עד עתה היה ניתן להעריך כמה פוקימון מסויים קרוב אלינו באמצעות סמלים של עקבות, שהולכים ומתקצרים ככל שהתקרבנו לפוקימון המבוקש. הסימון לא יהיה זמין מעתה, אולם נמסר כי Niantic רוצה לשפר את האפשרות הזו, ולא מן הנמנע שנראה אותה חוזרת בגרסה משודרגת.

Niantic סיכמה את הודעתה בכך שהחברה עובדת בקדחתנות כדי לשמור על פעילות תקינה של המשחק, ולהשיק אותו במדינות נוספות. “אם לא שמעתם הרבה מאיתנו בטוויטר בזמן האחרון, זה מכיוון שאנחנו עסוקים עד מעל הראש בעבודה על המשחק,” נכתב בהודעה של Niantic. מסתבר שהשקה גלובלית של אחד המשחקים המצליחים בתולדות הסמארטפון אינה עניין של מה בכך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים