הנשקים של Battlefield 1 נחשפים בסרטון משחקיות חדש

תמונה מתוך Battlefield 4 (באדיבות EA DICE)

Battlefield 1, משחק היריות מגוף ראשון הבא של EA, צפוי להתרחש במלחמת העולם הראשונה, בתקופה של לפני כמאה שנים. משחקי Battlefield ו-Call of Duty התחילו שניהם במלחמת העולם השנייה, ומאז ישנו מעין “מרוץ חימוש” בין שני הכותרים, בנסיון לספק משנה לשנה משחקיות יותר משוכללת, הכוללת, בין השאר, מגוון גדול ומעניין יותר של נשקים. חזרה למלחמת העולם הראשונה עשויה להרגיש כצעד לאחור מבחינה זו, כיוון שאנו חוזרים לתקופה שמפגרת טכנולוגית מאחורי המשחקים הראשונים בסדרה. ב-EA DICE, המפתחת את המשחק, רוצים להראות לנו שלא כך הדבר.

חברת Electronic Arts המפיצה את המשחק שחררה סרטון המראה את הנשקים של התקופה, וכיצד הם משתלבים במשחק עצמו. הסרטון, שאמור להיות הראשון בסדרת Battleifeld 1 Gameplay Series, מראה שמלחמת העולם הראשונה הייתה מלחמה עם מגוון מאד רחב של אמצעי לחימה.

battlefield1-weapons
מתוך Battlefield 1 (תמונה באדיבות EA DICE)

מלחמת העולם הראשונה ידועה בתור מלחמה ששינתה ללא היכר את הצורה בה מלחמות מנוהלות, כך שמהרבה בחינות הייתה זו תקופת מעבר משמעותית לאמצעי הלחימה, דבר שיתבטא במשחק – כלי הנשק במשחק יכללו מצד אחד רובים, אקדחים ומכונות יריה, ומנגד אלות פלדה וכידונים המולבשים על הרובים (bayonet).

מפתחי המשחק מבטיחים מגוון נשקים רחב וססגוני. זו מערכה שעניינה את המפתחים כבר לא מעט שנים, ולדבריהם המחקר על הנשקים של התקופה התחיל הרבה לפני תחילת פיתוח המשחק. לחלק מהנשקים אף נבנו מודלים פעילים, כדי לבחון מקרוב כיצד הם פועלים ולהמיר אותם למשחק עם ריאליזם שאין שני לו.

זהו, כאמור, רק הראשון בסרטוני Battleifeld 1 Gameplay Series, ועד לצאת המשחק ב-21 באוקטובר הקרוב ודאי נראה עוד לא מעט כאלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים