צפו ב-The Heist, הטריילר החדש של Mafia III

לקראת תערוכת Gamescom הצפויה להתקיים בימים הקרובים בקולון (Cologne) שבגרמניה, שחררה 2K טריילר חדש לאחד המשחקים הבאים שהיא מפיצה, Mafia III.

משחקי Mafia הם משחקי פעולה מגוף-שלישי השואבים השראה מסדרת Grand Theft Auto, אך מתמקדים פחות בחורבן כאוטי של מכוניות ברחובות ויותר בעלילה הסובבת אנטי-גיבורים בעולם הפשע המאורגן בארצות הברית, המוכרים לנו מסרטים כמו “הסנדק” ו”פני-צלקת”.

המשחק השלישי יתרחש בשנת 1968 בעיר ניו-בורדו (New Bordeaux), מקבילה בדיונית לניו-אורלינס. גיבור המשחק הוא לינקולן קליי (Lincoln Clay), יתום אפרו-אמריקאי יוצא מלחמת ויאטנם. בטריילר אני רואים את קליי מסייע למאפיה האיטלקית בשוד בנק רציני. כדי לטשטש את עקבותיהם, האיטלקים מחליטים להפטר מקליי וחבריו.

הטריילר משלב קטעים סיפוריים בעלי אופי קולנועי שנעשו במנוע המשחק עצמו עם קטעי משחקיות, ומציג את מה שאנחנו מצפים לראות – משחק עם קטעי עלילה מעניינים, המקושרים ביניהם על ידי משימות רוויות באקשן מהיר וקטלני. ידוע לנו גם שהמשימה העיקרית שלנו במשחק תהייה הקמת כנופיה חדשה סביב לינקולן קליי, בעזרתה הוא יוכל לנקום באיטלקים על רצח חבריו. אחד מהאנשים שיעזרו לו במשימה הוא ויטו סקאלטה (Vito Scaletta), גיבור המשחק השני.

Mafia III צפוי לצאת ב-7 לאוקטובר הקרוב, ויהיה זמין ל-PlayStation 4, Xbox One ומחשבים אישיים, הן מבוססי Windows והן מבוססי OS X של Apple. ניתן כבר לבצע הזמנה מוקדמת של המשחק, ולקבל בתמורה שלושה רכבים ושלושה נשקים אקסקלוסיביים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים